Živjet ćete vječno na užas svojih nasljednika

Slika korisnika asaric
TV SVEKRVA
Ne treba žderati, lokati, drogirati se, biti debel, provoditi besane noći i da sada ne nabrajam što sve ne, a jako je važno zdravo se hraniti, kretati se, dovoljno spavati, ne nervirati se (to hoće reći – ne gledati televiziju i ne razgovarati s glupim ljudima)
Marko LUKUNIĆ/PIXSELL
Ilustracija

KAKO ŽIVJETI VJEČNO

Ne znam kako se emisija točno zove, ali govorili su, nećete vjerovati, o zdravom životu. To je jako česta tema, jer, ako nema nekih novosti iz zemlje iz svijeta, onda sasvim dobro dođe i nešto o zdravlju i bolešćinama, a toga se svi naravno bojimo kao samoga vraga. Mislim, bojimo se bolesti, a ne zdravlja. U svakom slučaju, uvijek se prežvakavaju jedne te iste priče, a meni je to bez veze isto kao što mi je bez veze onaj natpis u kutu ekrana »budimo odgovorni«, jer samo još kompletnom idiotu to treba napominjati, ili možda nekome tko je došao s pustog otoka pa nije upoznat sa situacijom.
Bilo kako bilo, savjeti su jako originalni i ja ih u ovih pedeset-šezdeset godina teškog i mukotrpnog života nikada nisam posve naučio. Ne treba žderati, lokati, drogirati se, biti debel, provoditi besane noći i da sada ne nabrajam što sve ne, a jako je važno zdravo se hraniti, kretati se, dovoljno spavati, ne nervirati se (to hoće reći – ne gledati televiziju i ne razgovarati s glupim ljudima) i sve će biti u redu, živjet ćete vječno na užas svojih nasljednika koji u niskom startu čekaju ostavinsku raspravu nakon koje će riješiti sve svoje probleme. Jer, kao što kažu naši susjedi »živ deda – mrtvi kapital«.

«VOZILI SMO NOVI MODEL« – VI NEĆETE NIKADA!

Osim stranih emisija u kojima se kupuju kuće, stanovi, pa i cijeli otoci u egzotičnim zemljama, prije neki dan sam gledao i jednu emisiju u kojoj se isprobavaju neki bjesni automobili, tj. takvi kakve vi u životu nećete vjerojatno nikada ni vidjeti, a kamoli da ćete ih ikada voziti, tj. smjestiti svoju skromnu stražnjicu na sjedalo koje samo po sebi košta koliko i cijeli vaš auto kojega još otplaćujete. Ali nije samo tako u ovoj emisiji. Mladi gospodin Rimac jedna je od glavnih zvijezda svih mogućih portala i novina, a ima zašto i biti jer ono što je on postigao svojim znanjem i radom nije mala stvar i ja ga zbog toga poštujem. Druga je stvar što se radi o lijepom mladom čovjeku, a u nas, a na trulom zapadu pogotovo, još se više cijene ljepota i mladost, a još ako imaš malo kompliciran privatni život – još bolje. Rimac je evidentno osoba uz koju se ne vežu nikakvi skandali, osim što je možda nekome skandal bio kada je saznao tko mu je svirao na vjenčanju u srcu Hercegovine, a svirale su mu dvije legende »domaće« rock muzike, s kojima sam se svojevremeno vrlo ugodno družio i koji su mi ostali u krasnom sjećanju. Odmah se sjetim onoga što mi je Rundek rekao »reci mi kakvu muziku slušaš da znam kakav si čovjek«, a onaj koji sluša Seju i Momčila ne može biti loš čovjek.

A ŠTO SAM ONO HTIO REĆI?

Malo sam zastranio, a govorili smo o testiranju skupih automobila. Meni je potpuno nejasno zašto se i za koga ti automobili uopće i proizvode. Dobijemo precizne podatke o tome koliko brzine mogu uhvatiti, a posebno ja važno koliko mogu ubrzati za deset sekundi. To je meni sve glupo i da se mene pita, bilo bi kao u bivšoj Rumunjskoj. Svi bi vozili isti model, iste snage i istih performansi (aha! Koji stručan izraz!). Dobro, dopustio bih da netko stavi maglenke ili one spojlere na brisače, poneku naljepnicu ili lisičji rep na antenu (od umjetnog krzna, naravno) ali svi bi imali isto ubrzanje i maksimalnu brzinu do 130 km/h.
Zašto sam tako rigidan? Pa nigdje se na kugli zemaljskoj ne smije na cesti voziti preko određene brzine, osim možda u nekim pustinjama, ali glavno tržište za skupe aute su zapad, Amerika i takve, nazovimo ih, uljuđene države. Drugim riječima, ti nikada nećeš imati priliku iskoristiti tu silnu brzinu i konjske snage osim ako ne ideš na neku pistu a to uistinu samo rijetki mogu. S druge strane ta strašna ubrzanja... Zahvaljujući našoj naprednoj i pametnog državi, gdje god da krenem ja idem autoputovima i što će mi onda ta ubrzanja. Na kojoj ću ja to planinskoj uzbrdici prelaziti šleper? Sve su to gluposti, a ja bih volio da mi netko logično objasni da nisam u pravu.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (2 glasova)