Konzum preuzima Sarag krajem godine

Slika korisnika admin
sarag
Adam VIDAS
Prostor na Gradskoj tržnici preuzima Konzum

Unatoč nekim najavama Konzum jučer nije preuzeo Saragovu trgovinu u nekadašnjem zelenom centru na zadarskoj gradskoj tržnici. Preuzimanje radnika i cijelog poslovanja Saraga Konzum će prema sporazumu preuzeti do kraja godine, najvjerojatnije u prvoj polovici studenog kako bi se prostor pripremio za novogodišnju groznicu kupovanja. Direktor Saraga Ivica Surać objasnio je poslovni potez teškoćama u poslovanju Saraga, koje ova tvrtka premošćava kratkoročnim kreditima.

- Odlazimo iz prostora čiji je vlasnik Tržnica Zadar prvenstveno zbog velike najamnine. Sarag na konto najmnine godišnje s PDV-om plaća oko 1.750.000 kuna, što teško pokriva iz tekućeg poslovanja, stoga smo ušli u partnerski odnos s Konzumom u kojem, naglašavam, ne prodajemo tvrtku nego samo ustupamo poslovanje i zaposlenike u prostoru na gradskoj tržnici na Poluotoku, rekao je Ivica Surać. U šest godina, kaže Surać, Sarag je isplatio Tržnici Zadar oko 10.5 milijuna kuna.

Prema sporazumu sklopljenom 8. kolovoza ove godine, Konzum će preuzeti svih 33 radnika koji će nastaviti raditi na istim ili sličnim poslovima kao u Saragu. Priznat će im se i kontinuitet rada od njihovog zapošljavanja 2001., tj. od osnutka tvrtke. Također, radnicima se po sporazumu jamči ista li veća plaća nego u Saragu.

Surać naglašava da u ovoj transakciji nije bilo nikakvih novaca, te da će Konzum, kao veliki trgovinski centar sigurno uspjeti u prostoru na gradskoj tržnici. U taj prostor navodno bi se trebala prebaciti i Konzumova trgovina na Kalelargi. Dodatnu uspješnost poslovanja trebale bi jamčiti i činjenice da je Saragu nedostajalo samo 5 posto cijene proizvoda da bi bio konkurentan, a i asortiman kvalitetnih artikala omogućavao je Saragu kakvo-takvo plivanje po površini uzburkane hrvatske trgovine gdje za sad sigurno brode igrači-veliki centri

Preuzimanjem Saragove trgovine na gradskoj tržnici, igrom slučaja, Agrokor je preko Konzuma ostvario svoju davnu želju kupovine nekadašnjih zadarskih Podina koje su djelovale baš u tom prostoru. Naime, a sve to priznaje i tadašnji direktor Plodina,a danas Saraga Ivica Surać, Agrokor je imao filozofiju okrupljavanja hrvatske trgovačke mreže kojom bi se odupro konkurenciji današnjih velikih trgovinskih centara izvana, ali za jednu kunu po poduzeću, na što Surać tad nije pristao. Posljedica je bila propast prezaduženih Plodina ali i poduzeća kćeri među kojima je bio i nadaleko poznati Zeleni centar. I danas Surać misli da je promet koji su onda ostvarivale Plodine i Zadranka veći nego danas svih zadarskih centara zajedno.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno