Utorak, 23. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Tkonski osnovci obilježili Europski dan jezika

01.10.2010. 22:00
Tkonski osnovci obilježili Europski dan jezika


Naši učenici su već od prvog razreda počeli učiti strani jezik i to obvezni engleski i izborni njemački. Slijedom toga u školi je ovih dana održan prigodan program s kojim je obilježen Europski dan jezika. Cilj ovog događanja jeste upoznati učenike sa značenjem komunikacije u Europi i uopće, naglasile su voditeljice projekta, na čelu s profesoricom Julijom Kazija Zeiner
Brojne su aktivnosti koje s učenicima biogradske osnovne škole područnog odjeljenja u Tkonu na otoku Pašmanu provode njihovi nastavnici.
Tijekom čitave godine ova mala i složna skupina organizirano obilježava sve važnije datume, bilo da je riječ o onima u mjestu ili županiji ili onima na državnoj i međunarodnoj razini.
Djeca su uz obvezni školski program prilično angažirana i u nizu slobodnih aktivnosti, a izleti u okolinu i predavanja u prirodi također im nisu strani.
Već na samom početku ove školske godine zbog novopristiglih prvašića upriličeno je edukativno druženje s policajcima, kako bi se upoznali s najosnovnijim mjerama sigurnog ponašanja u prometu, kažu njihove nastavnice, dodajući da je njihova škola bila među prvima kada je u pitanju učenje drugog stranog jezika već u nižim razredima.
– Naši učenici su već od prvog razreda počeli učiti strani jezik i to obvezni engleski i izborni njemački. Slijedom toga u školi je ovih dana održan prigodan program s kojim je obilježen Europski dan jezika. Cilj ovog događanja je upoznati učenike sa značenjem komunikacije u Europi i uopće, naglasile su voditeljice projekta, na čelu s profesoricom Julijom Kazija Zeiner.
– Namjera nam je, kazale su one, da se djeca kroz različite aktivnosti, uključujući engleski i njemački jezik te glazbenu i likovnu kulturu izraze, a to smo nastojali provesti kroz timski rad u školi. U sklopu ovog projekta učenici, profesorice engleskog i njemačkog jezika te učiteljice razredne nastave, održale su zajedničku nastavu u kojoj su školski satovi izvedeni na engleskom, njemačkom i hrvatskom jeziku.
Rad je organiziran tako da su učenici bili podijeljeni u četiri skupine te je svaka od njih odrađivala svoj dio zadane teme. Tako je, primjerice, jedna skupina crtala zastave europskih država, druga pronalazila slične riječi njemačkog, engleskog i hrvatskog jezika te ih lijepila na svoj pano. Za to vrijeme treća je skupina pjevala pjesmice na stranim jezicima koje uče u školi, a četvrta igrala igrice “memory” slažući strane riječi koje su naučili tijekom učenja stranih jezika u školi proteklih godina.
Ovakav vid nastave bio je nešto novo i zanimljivo za mališane te će se i nadalje nastojati redovitu nastavu obogaćivati dodatnim edukativno-zabavnim sadržajima kako bi mališanima bila što prihvatljivija i zanimljivija.