Osiguranjem apartmana ne štitite samo imovinu, nego i svoju budućnost

Slika korisnika valentinam
Polica osiguranja Turist Plus, zaštita za iznajmljivače i njihove goste:
Autor: 
U Croatia osiguranju kreirali su policu koja pokriva sve potrebe iznajmljivača uz povoljne premije

- Godinama ulažem u poboljšanje ponude, ipak su mi moji apartmani izvor zarade. Važno mi je da su gosti opušteni i da se osjećaju ugodno tijekom boravka, ali i da su namještaj, aparati i ukrasi u apartmanu zaštićeni od oštećenja, kaže gospođa Mirta Š., vlasnica apartmana koja je kod Croatia osiguranja ugovorila policu osiguranja Turist Plus da bi zaštitila svoju imovinu. Spomenuta polica  pokriva mnogobrojne rizike, poput požara, poplave i bujice, udara groma i eksplozije, pada i udara letjelice, oluje, tuče, klizanja tla i odrona, izlijevanja vode iz cijevi, loma stakla, te provalnih krađa, razbojstava i drugih opasnosti, a uključuje i lom stakla na prozorima i vratima, ističu u Croatia osiguranju. No, uz klasično osiguranje imovine i uobičajena pokrića, uključuje i dodatne benefite namijenjene zaštiti samih iznajmljivača: osiguranje stvari vlasnika apartmana, osiguranje iznajmljivača od odgovornosti prema gostima, te osiguranje iznajmljivača prema trećim osobama.

- Turist Plus osigurava i stvari gostiju i opremu mog apartmana tako da sam, što se toga dijela tiče, mirna cijelu sezonu, kaže Mirta. Dodaje kako je primijetila da je i gostima važno kada ih obavijesti da posjeduje policu osiguranja koja pokriva i štetu na njihovim stvarima. Tako, osim što sama mirnije spava, i njeni gosti mogu uživati u odmoru bez straha za svoju imovinu, što pridonosi tome da se osjećaju ugodno i požele i vratiti.

Iskustvo gospođe Ane (43), također vlasnice police osiguranja Turist Plus za dva apartmana koja iznajmljuje u Turnju, dokaz je kako Turist Plus polica osiguranja može biti vrlo isplativa.  

 - Požari su mi ove godine bili blizu kuće, samo s druge strane ceste. Na sreću, nisu oštetili objekt, no kad je bilo najgore, samo sam razmišljala o tome da ću, bude li potrebno, jednostavno nazvati mog savjetnika za osiguranje u Croatia osiguranju. To sam na kraju i napravila, ali dva tjedna kasnije, kad su iz apartmana otišli gosti iz Austrije, čije je dijete nehotice loptom razbilo velika staklena vrata između boravka i hodnika. Savjetnik je brzo utvrdio što se dogodilo, brzo su mi isplatili procijenjeni iznos i ja sam u kratkom vremenu sanirala štetu, kaže Ana. Dodaje kako joj je vrlo važna brza reakcija osiguratelja, jer po završetku sezone planira ulaganja kojima će osigurati da iduća sezona bude još uspješnija. Da podrška osiguratelja u slučaju štete nije kvalitetna, ili da nema policu osiguranja, novac koji je zaradila morala bi uložiti u krpanje štete i tako uzeti od kućnog budžeta, ili smanjiti ulaganja za iduću sezonu.

Većini od 70.000 privatnih iznajmljivača, koji su ove godine na tržištu ponudili oko pola milijuna kreveta, apartmani predstavljaju sredstvo za rad i zalog da će financijski zbrinuti svoju obitelj za budućnost. Mnogi postaju sve svjesniji koliko je važno adekvatno zaštititi svoju imovinu, posebno u vrijeme klimatskih promjena i sve ćudljivijeg vremena, zbog kojega su ove jeseni zaredale poplave.  Svjesni te potrebe, u Croatia osiguranju kreirali su policu koja pokriva sve potrebe iznajmljivača uz povoljne premije. Tako bi premija za apartman od 30 m2, uz popust ako policu ugovorite na deset godina, iznosila tek 15 kuna mjesečno.

Sa željom da olakša pripremu za turističku sezonu, Croatia osiguranje svim klijentima koji ugovore policu 'Turist Plus' do 31. prosinca 2017. godine, daje dodatnih 10 posto popusta. Sve informacije možete dobiti na besplatnom telefonu 0800 1884, ili na internetskoj stranici  www.crosig.hr, putem koje možete zatražiti i ponudu za osiguranje od prodajnog savjetnika Croatia osiguranja.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (2 glasova)