Četvrtak, 28. ožujka 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Za Dan žena predstava »Prvi muževi bacaju se u vodu«

03.03.2021. 14:03


U srijedu, 3. ožujka u 20 sati gostuje HNK u Šibeniku s predstavom MURLIN MURLO Nikolaja Koljade u režiji Oriane Kunčić. Igraju: Franka Klarić, Ana Perković, Šime Bubica i Kristian Šupe. Predstava je u Mozaik pretplati i nije u slobodnoj prodaji.
Murlin Murlo ruskog dramatičara Nikolaja Koljade bavi se životima četvero mladih ljudi koji egzistiraju u posttranzicijskom razdoblju, odnosno u onome što je ostalo od nekadašnjeg sovjetskog imperijalizma. Radnja se odvija u provincijskom gradiću Sipilovsk gdje likovi nemaju priliku za zdrav razvoj. Želja za metropolom, Moskvom, boljim životom, gotovo je čehovljevski prikazana. Okolnosti ih samo gaze, a dvije sestre Olga i Ina ugledaju spas u novom podstanaru Alekseju. Koljada u stilu odlazi ekstremno u kreiranju ljudskih sudbina, daje notu sablasnog, gangrenozno prosipa ljudsku srž na pladanj. Murlin Murlo je priča o nama i o još jednom beznadežnom kriku za boljim sutra.
Od danas su u prodaji ulaznice na blagajni HNK Zadar za komediju PRVI MUŽEVI BACAJU SE U VODU, Kazališta »Tvornica smijeha« koja je na programu 8. ožujka (na Dan žena) u dva termina: u 18 sati i u 20 sati. Cijena ulaznice iznosi 60,00 kuna. Tekst i režiju potpisuje Matko Elezović, a glumi Jadranka Elezović.
Nakon uspješnica »Lude žene« i »Vesele žene Hrvatske«, jedan od najizvođenijih suvremenih hrvatskih komediografa Matko Elezović u najnovijoj komediji »Prvi muževi bacaju se u vodu » ponovo preispituje muško – ženske ljubavne odnose. Likovi žena iz različitih geografskih i socijalnih sredina duhovito i direktno demaskiraju preuzete obrasce u kojima iza svakog uspješnog, manje uspješnog i potpuno neuspješnog muškarca stoji žena. Jednakim žarom progovaraju na sceni bile one domaćice, uspješne poslovne žene, animir dame s vrućeg telefona ili bankarice… kroz sat vremena na sceni glumica Jadranka Elezović vješto i brzo mijenja likove što na kraju predstave izaziva nedoumicu koliko je glumica bilo na sceni. Ismijavajući malograđanštinu i primitivizam pitamo se jeli autor u iskoristio scenski i dramaturški okvir kao kritiku društva u cjelini.