Mljekomati bez škandala

Slika korisnika admin
Autor: 

Veli škandali u domeni sigurnosti hrane nastavljaju se.

Nakon aflatoksina u mlijeku, nastavilo se s krivim deklaracijama maslinova ulja na tržištu, koje ne odgovara propisanoj kakvoći.

Sve veći je strah potrošača od onog što jedu i piju.

Jedini oslonac potrošačima je ekološka hrana. Njoj se vjeruje.

Pitanje je kako je nadzirati i gdje je nabaviti.

Prvo što treba odrediti je sljedivost proizvoda od proizvođača sirovine, prerađivača, do trgovca i distributera.

Sitna proizvodnja i mali proizvođači obiteljskog gospodarstva i sami su potrošači svojih proizvoda i kao takvi ulijevaju najveće povjerenje potrošača.

Ekološki proizvodi dodatno jačaju potrošačku vjeru.

Kontrola proizvoda, primjerice mlijeka i mlječnih proizvoda od sirovine do prerađevina i konačne potrošnje, moguća je i kod ulja i uljnih proizvoda od masline do prerađivača i distributera.

U prodaji najbolji su izravni prodajni kanali, primjerice kod ulja najnoviji prodajni put je preko sajma ekoloških proizvoda, preko spomendarskih lista.

Kod vina su to vinomati, gdje najprije možemo kušati proizvod bez obveze kupnje, pa ako nam vino odgovara po kakvoći, okusu, mirisu i boji sami kupimo izloženo vino preko vinomata proizvođača.

 U najnovije doba preko automatske prodaje kupujemo i svježe mlijeko. Vrlo zgodno je postaviti prodaju mlijeka preko mljekomata, koji nosi znamku proizvođača i postavljaju se na pogodnim mjestima, gdje se kreće veliki broj potrošača.

Rušeći monopol krupne trgovine, promičemo domaću proizvodnju, određujemo povoljnije cijene za potrošača, podržavamo kakvoću i održavamo zaposlenost malih i srednjih proizvođača.

Vaš Bage

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno