Sv. Filip i Jakov voli Cvit

Slika korisnika admin
vrtic cvjetic donacija
Jelica FARKAŠ
Uručenje donacije s prigodnim programom uveličala su dječica iz DV Cvit

Predstavnici Pampersa i dm-a jučer su uručili donaciju Dječjem vrtiću Cvit u Sv. Filipu i Jakovu u iznosu od 40.000 kuna koji je prikupljen u okviru humanitarne akcije "Ja volim vrtić". Akcija za pomoć deset vrtića u Hrvatskoj u organizaciji Pampersa i dm-a trajala je dva mjeseca i u tom razdoblju se od svakog paketa Pampers pelena kupljenih u trgovinama dm-a odvajalo 4 kune. Svoje projekte je nominiralo 285 vrtića iz cijele Hrvatske, a glasovanjem putem SMS-poruka i e-maila odabrano je deset vrtića, po dva iz pet regija, koji su ukupno dobili 400 tisuća kuna.

Peta regija je uključivala područje od Istre do Dubrovnika i u DV Cvit Sv. Filip i Jakov presretni su što je baš njihov vrtić, uz još jedan iz Makarske, dobio najviše glasova. Novac će iskoristiti za obnovu dotrajale vanjske stolarije vrtića koja je tamo od 1979. godine.

Svečano uručenje donacije uveličala su dječica iz DV Cvit s prigodnim programom, pjesmom, plesom i recitacijom koje su već izveli na Festivalu cvijeća prošli vikend u Sv. Filipu i Jakovu.

Svima koji su sudjelovali zahvalila je i ravnateljica vrtića Mirjana Zalović.

- Iznimno mi je drago što je naš vrtić obuhvaćen ovom humanitarnom akcijom. Ova će nam sredstva jako dobro doći kako bismo našim mališanima omogućili još ugodniji i veseliji boravak u vrtiću. Zahvaljujem Pampersu i dm-u na pokretanju akcije, kao i svim djelatnicima vrtića, roditeljima djece, Općini SV. Filip i Jakov i njihovim partnerima, općinskoj Turističkoj zajednici, OŠ Sv. Filip i Jakov te svim ustanovama i prijateljima koji su svakodnevno glasovali za nas, rekla je Zalović.

Kako su istaknuli organizatori akcije, glavni cilj je pomoć djeci vrtićke dobi kako bi im se omogućio što ugodniji i sadržajniji boravak u vrtićima. Na taj način stvara se i kvalitetna podloga za njihov psihofizički i emocionalni razvoj te sretnije djetinjstvo. Akcija "Ja volim vrtić" je, kažu, u skladu s Pampersovom filozofijom o brizi za djecu još od samog rođenja te s nastojanjima dm-a da kao društveno odgovorna tvrtka sudjeluje u humanitarnim akcijama.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno