GRADSKI PRIJEVOZNIK Šimunov: Iako situacija nije financijski dobra, u Liburniji neće biti otkaza

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Zbog korone zbrajaju se gubici, no nazire se oporavak
Za prigradski prijevoz od 1. do 20. svibnja prošle godine zarada na prodanim kartama je bila 2 milijuna i 270 tisuća kuna, dok je u istom razdoblju ove godine zarada pala na svega 192 tisuće kuna, doznajemo od direktora Liburnije Edvina Šimunova
VEDRAN SITNICA
U Liburniji zbog pada broja putnika zbrojili pad prihoda od preko 60 posto

Nakon popuštanja mjera pandemije koronavirusa, zbrojeni su i prvi financijski gubici kojih nije pošteđena ni zadarska Liburnija.
Kako objašnjava direktor Liburnije, Edvin Šimunov, oporavak je vrlo usporen, jer čim nema učenika, nema ni ispunjenih autobusa, osjeti se pad prihoda od čak preko 60 posto, a što je, ističe Šimunov, jako puno.

Usporedba prihoda

- Prilagođavali smo se situaciji, pa smo išli na kompromise što se tiče redova vožnje. Uzeli smo u obzir i one ljude koji nemaju drugu mogućnost prijevoza osim autobusom, te smo i za njih osigurali dovoljan broj vožnji, ali su se prihodi uz sve racionalne mjere koje smo poduzeli, ne samo prepolovili, nego i više od toga, ističe Šimunov.
​Radi usporedbe, direktor Liburnije je dao presjek po kojem se može usporediti pad prihoda u odnosu na prošlu godinu. Tako je iznos od prodanih karata prošle godine za međumjesni i međugradski prijevoz u razdoblju od 1. do 31. svibnja bio milijun i 411 tisuća kuna, dok je ove godine u istom tom razdoblju pao na 250 tisuća i 963 kune.
Kako dalje navodi Šimunov, za prigradski prijevoz od 1. do 20. svibnja prošle godine zarada na prodanim kartama je bila 2 milijuna i 270 tisuća kuna, dok je u istom razdoblju ove godine zarada pala na svega 192 tisuće kuna.
Međutim, Šimunov je i u ovoj nezavidnoj situaciji optimističan i smatra kako je najteže razdoblje iza njih, te ističe kako su u tvrtki znali što ih čeka po pitanju prihoda čim su mjere protiv pandemije koronavirusa stupile na snagu.
- Za sada smo u nekom stanju mirovanja, te smo srezali sve troškove koji nisu najnužniji, te smo ukinuli linije koje nisu nužne, poručio je direktor Liburnije, ističući kako su im najveći trošak linije zbog potrošnje goriva, radnih sati i broja vozača.

Krajem svibnja počeo rasti broj putnika

Kako bi se što više uštedjelo i kako bi se izbjegli nepotrebni troškovi, autobusne se linije kako objašnjava Šimunov, nisu vratile u potpunosti, ali se ovisno o situaciji s terena i informacijama koje dobiju od jedinica lokalne samouprave, autobusne linije ipak prilagođavaju i postupno uvode.
- Na otocima pratimo linije trajekata i postupno se vraćamo na red vožnje kakav je bio prije, ali do toga još nismo u potpunosti došli, objasnio je Šimunov, dodajući kako su linije i za međugradski prijevoz smanjene, ali se zadnjih dana u svibnju počeo povećavati broj putnika.
- Iako situacija u Liburniji zbog velikog pada broja putnika financijski nije dobra, ipak neće biti otkaza, kako je potvrdio Šimunov. Međutim, kako je dalje objasnio direktor Liburnije, u ovoj situaciji jedino nisu mogli produžiti ugovore na određeno vozačima koji su bili zaposleni radi povećanog opsega posla.
- Ukidanja radnih mjesta, niti otkaza vozačima koji su u stalnom radnom odnosu neće biti, potvrdio je direktor Liburnije, dodajući kako je za sada izostalo jedino produživanje ugovora na određeno, vozačima koji su bili primljeni zbog povećanog obima posla, a kojeg zbog ovih okolnosti za sada nema, te su ti vozači za sada na godišnjem odmoru, nakon čega će, ako bude sve u redu, na jesen opet biti vraćeni na posao, rekao je Šimunov.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno