Zadar se pretvara u tranzitnu destinaciju

Slika korisnika valentinam
VIŠE KREVETA, MANJE NOĆENJA
Pretvorili smo se u „usputnu stanicu“ do nekih drugih destinacija u Dalmaciji, u kojima su puno bolje odradili marketing. Gosti u većini slučajeva ostaju jedno do dva noćenja, pa ne uspijevamo valorizirati sav potencijal destinacije. Očito je da nismo uspjeli objediniti turističku ponudu samog grada i županije zajedno s otocima, upozorava Radeta
Marin GOSPIĆ
Turisti na proputovanju kroz Zadar

U gradu Zadru trenutno je registrirano 19.948 turističkih kreveta u privatnom smještaju, dok ih je u hotelskom smještaju 4.045. Turistička sezona tek se zahuktava pa je teško predvidjeti kakva će u konačnici biti. No, prvi pokazatelji s kojima raspolažu u Udruzi iznajmljivača privatnog smještaja Zadar u odnosu na proteklih nekoliko godina govore o nešto lošijem broju noćnja.

- U komunikaciji s našim članovima iznajmljivačima, ali i ostalima na terenu, imamo podatke kako je za proteklo razdoblje, zaključno s današnjim danom, broj noćenja bio nešto lošiji u odnosu na prethodne godine. To, međutim, ne znači nužno da je bilo i manje gostiju. Razlog tome je vrlo vjerojatno veliki broj novih smještajnih jedinica o kojima su nedavno izvijestili iz Turističke zajednice Grada Zadra, kaže Daniel Radeta, predsjednik Udruge iznajmljivača privatnog smještaja Zadar, dodajući kako su najave optimistične kao i na početku svake sezone, no da se pukim statistikama i brojukama ne treba zavaravati već posvetiti pažnju turističkoj ponudi.

- Smatram kako je ponuda privatnog smještaja u ovom trenutku zadovoljavajuća i kvalitetna, ali i više nego dovoljna s obzirom na ono što nudimo kao destinacija. Na ponudi, naime, definitivno treba poraditi. Prihodi koji se mogu ostvariti u turizmu kroz privatni smještaj rezultirali su i velikim ulaganjem pa možemo slobodno reći kako su ti isti smještaji po kvaliteti i standardima došli do razine hotelskog smještaja. Samim time stvorila se i pozitivna „konkurencija“ jer su kategorizacijske zvjezdice napokon dobile na vrijednosti. Na taj način su i bolje i slabije uređeni apartmani našli svoje mjesto na tržištu, ističe Radeta. Upitan koji su ključni problemi s kojima se privatni iznajmljivači susreću odgovara kako je to pretvaranje Zadra u destinaciju tranzitnog turizma.

- Pretvorili smo se u grad tranzitnog turizma, „usputnu stanicu“ do nekih drugih destinacija u Dalmaciji, u kojima su puno bolje odradili marketing. Gosti u većini slučajeva ostaju jedno do dva noćenja, pa ne uspijevamo valorizirati sav potencijal destinacije. Očito je da nismo uspjeli objediniti turističku ponudu samog grada i županije zajedno s otocima, niti motivirati sve one koji se bave turizmom da zajedničkim snagama stvorimo uvjete kako bi nam gosti ostali duže, upozorava Radeta dodajući kako nam nedostaje strategija razvoja u turizmu, ljetni program za nadolazeće dane za koji kaže da svake godine redovito kasni, loše se napravi i loše marketinški predstavlja.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (3 glasova)