Odmor u Hrvatskoj je siguran!

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Hrvatski turistički djelatnici šalju poruku svijetu
Hrvatski turistički djelatnici, ugostitelji i poduzetnici odlučili su reagirati na afirmativan način i poslati pozitivnu poruku u svijet
Vedran SITNICA
Zadarske turističke brojke zadnjih se tjedana popravljaju, iako su daleko od prošlogodišnjih

Odbor za ugostiteljstvo i turizam udruge Glas poduzetnika oglasila se u četvrtak priopćenjem u kojem navode kako će učiniti sve što je u njihovoj moći kako bi spasili turističku sezonu i egzistenciju njihovih zaposlenika, budući da i ova udruga okuplja brojne poduzetnike koji se bave turizmom, ugostiteljstvom i pratećim djelatnostima. Neke države EU poput Slovenije i Austrije već su najavile mogućnost ponovnog zatvaranja granica prema Hrvatskoj, a mnogo rezervacija za koje su se turistički djelatnici zadnjih mjeseci borili doslovno je otkazano preko noći.

Propusti na teniskom turniru

I ove godine turistička sezona na Jadranu puni novinske stupce, ali ne po dobrom. Propusti kod organizacije teniskog turnira u Zadru bez pridržavanja propisanih mjera zaštite te neadekvatna reakcija nakon prvih vijesti o zaraženim natjecateljima doveli su u opasnost i ono malo turističke sezone kojoj smo se nadali. Šteta koja je turizmu i gospodarstvu napravljena je velika. Nažalost, nakon što je vijest o tenisačima pozitivnim na koronavirus poharala sve svjetske medije i izazvala vrlo negativne reakcije o epidemiološkoj situaciji u Hrvatskoj, izostala je pravodobna reakcija Ministarstva turizma i HTZ-a, kao i bilo kakav oblik komunikacije s potencijalnim gostima iz inozemstva te gašenje medijskog požara. Udruga Glas Poduzetnika traži potpunu fokusiranost Vlade i spremnost na upravljanje kriznom situacijom. Već smo više puta upozoravali kako su izbori raspisani u potpuno pogrešno vrijeme i svakim danom ta se tvrdnja sve više pokazuje točnom.
- U našim ugostiteljskim lokalima i smještaju ulažemo izniman trud kako bi naši gosti imali vrhunski doživljaj odmora u Hrvatskoj, naše hrane, kulture i prirodnih ljepota. Mi i naši zaposlenici dajemo sve od sebe da maksimalno kvalitetno i sigurno uslužimo naše goste, uz poštivanje svih mjera dezinfekcije i distanciranja i korištenje propisane zaštitne opreme. Hrvatska mora biti otvorena, ali mora biti i sigurna, za to brinemo svakodnevno, rekla je Gordana Fabijanić, vlasnica poznate konobe Didova Kuća na Pagu, koja je već godinama jedan od preporučenih restorana u poznatom vodiču Gault & Millau. Gordana je također i članica Odbora za ugostiteljstvo i turizam UGP-a
Brojni turisti, njih preko 200 tisuća, prošlih su se dana na Jadranu mogli uvjeriti u vrhunsku profesionalnost hrvatskih turističkih djelatnika i ugostitelja. Zbog svega toga članovi ove udruge, turistički djelatnici i ugostitelji, odlučili su poslati poruku domaćim i stranim turistima: »Hrvatska je sigurna, a mi smo profesionalni i držimo se sigurnosnih preporuka!«

Ne zatvarajte granice

- Želimo prenijeti poruku svim medijima u svijetu i Hrvatskoj da se hrvatski turistički djelatnici i ugostitelji drže preporuka i propisa vezanih za sprečavanje širenja koronavirusa i pozivamo sve turiste da dođu u Hrvatsku te države EU da ne zatvaraju granice prema Hrvatskoj. Mi smo ozbiljni i profesionalni, kazao je Vedran Jakominić, član Odbora za ugostiteljstvo i turizam UGP-a.
Mi u udruzi Glas Poduzetnika smo i dalje optimistični. Smatramo da #HrvatskaMože spasiti sezonu, čuvati zdravlje svojih građana i gostiju, pružiti gostoprimstvo svima i ići naprijed! Odmor u Hrvatskoj je siguran jer su ugostitelji i turistički djelatnici odgovorni, te želimo da to vidi cijeli svijet uz slogan #CroatiaIsSafe.
No, to vrijedni poduzetnici i djelatnici ne mogu sami. Kod organizacije turnira u Zadru su namjere bile dobre i cilj je bio pozitivna promocija Hrvatske, ali nažalost napravljeni su propusti i medijski efekt je bio upravo suprotan. Okrivljavanje organizatora i Stožera neće nas dovesti nikuda, niti će popraviti štetu. Greške se događaju i na njima se uči, moramo gledati naprijed i ne raditi slične pogreške u budućnosti, biti otvoreni i minimizirati rizik. Nadamo se da će Vlada i Stožer iz ovoga nešto naučiti, biti kritičniji prema vlastitom radu i pogreškama, da će se iskreno ispričati poduzetnicima za štetu koju su im ovom situacijom nenamjerno pričinili. Vjerujemo da će se ubuduće ponašati odgovorno i biti na visini zadatka te pomagati turizmu i gospodarstvu.
U Udruzi ističu kako su ovu objavu za medije preveli na engleski i njemački i poslali svjetskim medijima preko naših partnera u državama EU.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)