C-Max: Raskoš tehnologije

Slika korisnika admin
Autor: 
U vrhu klase - Ford C-Max

Prije sedam godina Ford je s C-Maxom morao hvatati korak u zoni značajno razbuktale potklase kompaktnih monovolumena. Danas, sedam godina kasnije i tri nakon što smo ugledali njegov redizajn, pred nama je potpuno nova generacija C-Maxa. Dojmovi su bitno drugačiji. Mada se dakako ne može osporavati vrijednost prvoj generaciji, ipak je tada bila riječ o, kako smo to nazvali, hvatanju koraka. Danas, nakon što smo početkom ožujka u Ženevi vidjeli konačno "idejno rješenje" druge generacije, slobodni smo razmišljati kako je druga generacija ovog monovolumena vrlo blizu liderskoj poziciji unutar segmenta. Tako dobar utisak ima se prije svega zahvaliti značajnijoj hrabrosti odnosno iskoraku u estetskom smislu i snažnom približavanju izgledu kojim oduševljava kompaktni Fordov SUV Kuga. Dakako, sasvim su slične impresije kada opisujemo unutrašnjost za koju možemo tvrditi kako je moderna, snažna i u svakom slučaju vrlo ergonomska.

Nastavimo li priču dolazimo do pogonskih agregata. I tu Ford ima što pokazati. Benzinac ima zapreminu od 1,6 litara no s time priči nije kraj. Dvije su verzije. Prva je poznati "duratec" i to u opcijama sa 105 ili 125 KS a ono što posebno veseli su "ecobust" verzije koje dolaze do 150 ili uistinu velikih 180 KS. Ti moderni i u Fordovoj ponudi inovativni motori zapravo objedinjavajuu veliku većinu danas komercijaliziranih sustava za izvlačenje maksimalne snage iz relativno male "litraže". Dakle - 4 cilindra s direktnim ubrizgavanjem, promjenjivom geometrijom ventila i turbokompresorom.

S druge se strane nalaze štedljivi dizelaši znane oznake TDCi. Zapremina im je 1,6 litre kad isporučuju skromnih 95 odnosno idealnih 115 "konja" ili pak s 2 litre zapremine i 140 odnosno 163 KS.

C-Max će se u klasičnoj ponudi nalaziti s pet sjedala no postoji na 4,52 metra produžena verzija naziva Grand koja nam donosi opciju sa sedam sjedala i unekoliko promijenjenu vizuru stražnjeg kraja. Osim manualnih mjenjača nudit će se i automatski "powershift" a koristit će se platforma nove generacije Focusa koja se u komercijalizaciji očekuje iduće godine. O cijenama je prerano govoriti no sasvim je sigurno kako će se manje potentni benzinci kretati oko 130 a dizelaši nešto iznad 140 tisuća kuna. C-Max će se proizvodit u poznatoj španjolskoj tvornici u Valenciji.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno

Komentari

Slika korisnika balija
dobar auto