Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

5 C°

Caddy: Dostavnjak ozbiljnih namjera

02.08.2010. 22:00
Caddy: Dostavnjak ozbiljnih namjera


Iako u osnovi dostavno vozilo, novi Caddy preuzimanjem najnovijeVW estetike i najmodernijih motora ide u zonu vrlo ozbiljnih kompaktnih automobila
Volkswagen gospodarska vozila predstavlja novu generaciju vrlo popularnog Caddyja, kompaktnog kombija s praktičnim sustavom kliznih vrata straga poboljšan je u svim područjima. Šest novih TDI i TSI motora sa do 21 posto nižom potrošnjom goriva, potpuno restrukturiranom ponudom modela, preciznijim, svježijim dizajnom prednjeg dijela u stilu novog Amaroka i trenutne T5 generacije i poboljšane unutrašnjosti, sada s drugim redom sjedala s mogućnosti vađenja plus dodatno smanjeni troškovi održavanja čine novi Caddy jednim od najinovativnijih gradskih dostavnih vozila i kompaktnih kombija. Globalno je treća generacija Caddyja prodana u oko 800 tisuća jedinica u samo 6 godina.
Novi Caddy bit će prvo urbano gradsko vozilo i kompaktan kombi u ovoj klasi koji će biti opremljen ESP-om u standardnoj opremi svih modela a bit će jedino vozilo u ovom segmentu tržišta dostupno s opcijom učinkovitog 6 ili 7-stupanjskog DSG mjenjača i sustavom pomoći za kretanje uzbrdo. Naravno, nova generacija ovog popularnog vozila ponovno je dostupna s produženim međuosovinskim razmakom (Maxi) i – jedinstveno u ovom segmentu – s pogonom na sve kotače.
Po prvi puta se drugi red sjedala u potpunosti može izvaditi na svim modelima.
Za Caddy s 5 sjedala tako nastaje – natovaren do krova – kapacitet teretnog prostora do 3.030 litara; odnosno kad je u pitanju Caddy Maxi ta brojka iznosi 3,880 litara.
Novi benzinski i dizelski motori Caddyja izrazito su učinkoviti (svi zadovoljavaju Euro 5 normu ispušnih plinova). Dizelski motori s turbopunjačem sa četiri ventila (TDI) imaju 75 KS, 102 KS, 110 odnosno 140 KS.
Najučinkovitiji model u ponudi je sada novi Caddy 1.6 TDI s BlueMotion tehnologijom i 102 KS. Prosječna potrošnja mu je 4,9 litara dizela na 100 kilometara a emisija CO2 129 g/km. Svaki Caddy opremljen BlueMotion tehnologijom ima Start/Stop sustav i automatsku regeneraciju akumulatora za iskorištavanje energije koja bi se inače gubila tijekom kočenja. S ovim sustavom, kada vozač makne nogu s papučice gasa ili ciljano koči, napon generatora se poveća i to se koristi za punjenje akumulatora. To smanjuje opterećenje motora, a time i potrošnju.
 Za Caddy se koriste dva nova TSI benzinska motora. Tehničke karakteristike oba vrhunska motora uključuju turbopunjač i direktno ubrizgavanje goriva. Iznimno štedljivi motori sa četiri cilindra razvijaju 86 te 105 KS iz obujma od 1.2 litara. Koliko su ustvari motori štedljivi demonstrira na primjer 105-KS verzija s prosječnom potrošnjom goriva od samo 6,6 litara na 100 kilometara. U usporedbi s potrošnjom prethodnog modela potrošnja je niža za 1.6 litara ili kako je gore navedeno za 21 posto. Još jedan štedljiv i iznimno ekonomičan benzinski motor za Caddy i Caddy Maxi je verzija s prirodnim plinom, preuzeta iz prethodne generacije, 2.0 EcoFuel (CNG), snage 109 KS.
Caddy je i dalje dostupan u varijantama furgon i kombi, koje s oko 70 posto čine najveći dio udjela u prodaji. Za kupce s profinjenijim zahtjevima u smislu specifikacije opreme, Volkswagen gospodarska vozila potpuno je reorganizirao razine opreme. Odmah su dostupne dvije linije modela Trendline i Comfortline. Trendline verzija mijenja Caddy Life, a najbolju Comfortline verziju mijenja uspješan elegantan poseban model Style. Kao novi vrhunski model također će biti dostupna Comfortline Edition verzija, s kojom će Volkswagen gospodarska vozila  ponovno nuditi vrlo ekskluzivnu verziju Caddyja. Također, još uvijek u ponudi je popularni kamper kombi Tramper.
Lansiranje novog Caddyja počinje krajem rujna u Njemačkoj a tijekom listopada stiže i u Hrvatsku.