Foto: Adam VIDAS
Plovni put na liniji Ždrelac – Zadar dug je 6,5 nautičkih milja te se za njeno održavanje mogu javiti brodari koji raspolažu brodovima kapaciteta 150 putnika te brzine 12 čvorova. Brodovi koji bi mogli ući u obzir za liniju Ždrelac – Ždrelašćica moraju imati kapacitet za najmanje 50 osoba i mogućnost postizanja brzine od barem 8 čvorova
Agencija za obalni linijski promet poslala je jučer pozive brodarima da daju ponude za održavanje putničkih linija Ždrelac-Zadar te Ždrelac-Ždrelašćica koje se uvode od 1. siječnja.
Razlog je, kako je već poznato, zatvaranje za promet mosta između Ugljana i Pašmana. Paralelno dok traju radovi na proširenju pomorskog prolaza Mali Ždrelac s 20 na 56 metara u rekonstrukciju ide i dotrajali most izgrađen krajem 70-ih godina 20. stoljeća.
Radovi će trajati od 1. siječnja do 30. lipnja 2009. godine te će za to vrijeme žitelji otoka Pašmana u Zadar putovati preko Ždrelca, a oni koji rade na Ugljanu moći će koristiti brodsku liniju Ždrelac – Ždrelašćica. Jedina fizička veza između Ugljana i Pašmana za to će vrijeme biti tehnološki nasip koji će moći koristiti samo vozila hitne pomoći i vatrogasaca.
O uvjetima koje moraju ispunjavati brodovi koji bi plovili na dvije linije izvijestio nas je Ivan Franičević, ravnatelj Agencije za obalni linijski promet koji se vezano uz tu problematiku jučer u Zadru sastao sa županijskim pročelnikom za pomorstvo i turizam Jerolimom Urodom i ravnateljem Županijske lučke uprave Zadarske županije Marinkom Slavićem.
– Riječ je o dvjema vrlo različitim linijama. Prva, ona za Zadar, ima plovni put dug 6,5 nautičkih milja te se za njeno održavanje mogu javiti brodari koji raspolažu brodovima kapaciteta 150 putnika te brzine 12 čvorova. Dakle, u obzir dolaze veći brodari poput Jadrolinije, Šangulina ili Lenka Garbina. Plovni put između Ždrelca i Ždrelašćice iznosi, pak, nešto više od 700 metara, a brodovi koji bi mogli ući u obzir moraju imati kapacitet za najmanje 50 osoba i mogućnost postizanja brzine od barem 8 čvorova. Za ovu liniju tako može konkurirati značajno veći broj brodara, kazao je Franičević, koji napominje da, ako ispunjavaju navedene uvjete, svoju ponudu mogu dati i oni brodari koji nisu dobili poziv.
Na liniji Ždrelac – Zadar bit će 6 dnevnih vožnji, a Ždrelac i Ždrelašćica imat će brodsku vezu 11 puta na dan. Točne plovidbene redove će nakon sugestija jedinica lokalne samouprave s Pašmana i Ugljana donijeti HGK – Županijska komora Zadar. Što se tiče cijena putničkih karata, linija između Ždrelca i Ždrelašćice će prema odluci Ministarstva mora za putnike biti besplatna, odnosno financirana od resornog ministarstva u stopostotnom iznosu. Putnici koji će koristiti liniju Ždrelac – Zadar, a riječ je o u najvećem dijelu učenicima i radnicima, plaćat će kartu po istoj cijeni kao i putnici na trajektnoj liniji Preko.
najnovije
najčitanije
Hrvatska
tiktok
Bidenova kampanja i dalje koristi TikTok iako mu vlada istovremeno prijeti zabranom
Hrvatska
PREGOVORI
HDZ-ov Marko Milić demantira: “Nije se raspravljalo o ministrima i sastavu Vlade sa DP-om”
Rukomet
Priznanje Zadru 2013
Marko Sudinja i Vice Lušić u reprezentaciji mlađih kadeta
Županija
DARIVANJE KRVI
Čak 60 uspješno odrađenih darivanja krvi i 1.800 eura donacije za obrovačku obitelj Marinković
Nogomet
BIVŠI NAPADAČ
Mijatović: Real treba produžiti ugovor Modriću na godinu dana
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA
VIDEO Autobus kod Krvavice sletio s Jadranske magistrale u provaliju, vozač prevezen u bolnicu
Zadar
MELADA
ĐIR PO KVARTU (9) Stanovnici Melade ukazuju i na negativnosti: ‘Kao da sam na Lučkom…’
Zadar
Sunset Sports Media Festival
Talijanska nogometna legenda Alessandro Del Piero stiže u Zadar!
Zadar
HEP JAVLJA