U standardnoj opremi automobil će imati sustav koji omogućuje vozaču da bude povezan s vozilom i kada je udaljen od njega – preko mobitelja, PC-a ali i posebnog Hondinog daljinskog uređaja što omogućuje vezu s automobilom bez potrebe za internet pristupom ili signalom za mobitel
Honda je nedavno predstavila potpuno novi konceptni automobil Fit EV Concept i platformu za Plug-in hibridni automobil srednje veličine. Oba vozila su sastavni dio opsežnog Hondinog pristupa smanjenju emisija CO2 kroz inovativne proizvode, upravljanje potrošnjom energije i nove tehnologije u proizvodnji energije. Fit EV Concept otkriva neke značajke budućeg električnog vozila Fit EV, čija će prodaja započeti 2012. u SAD i Japanu. Platforma za Plug-in hibridno vozilo otkriva novu generaciju Hondine hibridne tehnologije koja će se na tržištu pojaviti 2012. Fit EV (Fit inače nama poznat kao Jazz) je osmišljen tako da zadovoljava dnevne potrebe prosječnog vozača gradskog automobila. Automobil koristi osnovnu konfiguraciju s 5 sjedala kao i model Fit. Kada se Fit EV počne proizvoditi, biti će pokretan litij-ionskom baterijom i elektromotorom. Elektromotor je derivat onoga koji se nalazi u modelu FCX Clarity, omogućuje veliku učinkovitost i snagu, a imat će krajnju brzinu od 144 km/h.
Autonomija će biti otprilike 160 km a povećava se korištenjem inovativnog sustava vožnje s 3 načina rada, koji je preuzet sa modela CR-Z. Sustav s 3 načina rada koristi iste principe kao i u modelu CR-Z Hybrid, gdje se omogućava vozaču da prilagodi automobil svojim željama ili uvjetima na cesti i poveća autonomiju do 25 posto. Kao dodatak E-Drive sustavu, Fit EV će imati i niz interaktivnih sustava za pomoć najboljeg iskorištavanja kapaciteta baterije.
Kako bi se još više poboljšalo iskustvo posjedovanja električnog vozila, Fit EV će u standardnoj opremi imati sustav koji omogućuje vozaču da bude povezan s vozilom i kada je udaljen od njega, i to preko mobilnog telefona, osobnog računala ili posebnog daljinskog uređaja što omogućuje vezu s automobilom bez potrebe za internet pristupom ili signalom za mobitel. Pomoću ovog sustava vozači će moći vidjeti stanje napunjenosti baterije automobila, uključiti punjenje baterije ili uključiti klime, kako bi se smanjilo opterećenje baterije kod pokretanja. Sustav također omogućuje podešavanje karakteristika punjenja, kako bi se najbolje iskoristile tarife električne energije. Punjene baterije traje manje od 6 sati.
Honda je također prikazala i platformu za Plug-in hibridno vozilo, koja prikazuje sljedeću generaciju Hondine hibridne tehnologije. Na platformi automobila s 4 vrata srednje veličine, osmišljen je hibrid koji zadovoljava potrebe za čestim a kratkim putovanjima sa samo električnim pogonom. Sustav s dva motora se neprestano prebacuje između tri načina rada kako bi se postigla maksimalna učinkovitost, a to su: električni pogon, kombinirani benzinsko-električni pogon i benzinski pogon. Plug-in hibrid također koristi regenerativno kočenje kako bi se olakšalo punjenje baterija. Za električni pogon, vozilo koristi litij-ionsku bateriju od 6 kWh i elektromotor snage 120 kW. Autonomija je u tom slučaju 16 do 24 kilometara u gradskoj vožnji, a maksimalna brzina je 100 km/h. Punjenje baterije traje samo sat vremena.
Vozilo također može biti pogonjeno kombinacijom benzinskog i elektromotora jer je opremljeno motorom 2.0 i-VTEC s Atkinsonovim ciklusom rada koji je spojen na električni verziju Hondinog CVT mjenjača (E-CVT). U pogonskom sklopu se također nalazi generator.
Zajedno s modelom FCX Clarity, Fit EV i budući Plug-in hibrid su dio opsežnog Hondinog programa za smanjenje emisija CO2.
Inovativna energetika
Honda je jedinstvena po tome što istovremeno s kreiranjem ekološki odgovornih vozila, stvara i rješenja za korištenje obnovljivih izvora energije za njihov pogon. Trenutno proizvodi i prodaje solarne panele u Japanu. Koristi i inovativne načine za proizvodnju i distribuciju energije kroz održive načine, kao što su sunčeva energija za proizvodnju vodika iz vode. Razvija kućne sustave za upravljanje energijom koji koriste mikro sustave za kogeneriranje energije i solarne ćelije za opskrbu električnom energijom, grijanje i punjenje baterije električnih vozila.
Stanica za punjenje
Pored modela Fit EV Concept, prikazan je i prototip Hondine stanice za punjenje električnih vozila. Za početak punjenja potrebno je mahnuti karticom ispred monitora te spojiti punjač na vozilo. Hondina stanica za punjenje električnih vozila daje sliku buduće infrastrukture za punjenje električnih vozila koja će biti jednostavna i intuitivna za korištenje.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Bundesliga
Andrej Kramarić postigao dva pogotka u porazu Hoffenheima kod Bochuma
Nogomet
Španjolsko prvenstvo
Real Madrid pobjedom u San Sebastianu napravio još jedan korak prema naslovu prvaka
Ostali sportovi
ATP Madrid
Borna Ćorić je doživio težak poraz od Zvereva i ispao u drugom kolu Madrida
Moda
zadarski concept store
[FOTO] Tiramol proslavio 10. rođendan. Sana Baraba: ‘Na rubu sam suza od sreće’
Ostali sportovi
Fair play vrijedan nagrade
Odbojkaši Medicinske škole Ante Kuzmanića ispravili suca na svoju štetu
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA
ČUVENA POBJEDA ZADRA Pogledajte video od kojeg ćete se naježiti: ‘Posebnija je od drugih…’
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Zadar
legendarni veslač