Svi su čuli za Morske orgulje!

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika mkvanja
Zadar u New Yorku
Autor: 
Direktorica TZ Zadarske županije Mihaela Kadija rekla je kako se priča o nama širi i usmenom predajom te preporukom prijatelja koji su nas posjetili. Amerikanci su fascinirani činjenicom o gradu starom tri tisuće godina...
Amerikanci iskazuju sve više interesa za Zadar

Amerikanci su čuli za nas "usmenom predajom" i  osobnom preporukom prijatelja, a veliki su utjecaj imali i mediji  zbog činjenice da nas je najprije Lonely Planet uvrstio na svoju -  "Best in Travel" listu, top deset gradova koje svakako treba posjetiti,  a odmah potom, stigla je i "potvrda" uglednog i utjecajnog dnevnika - The New York Times koji je objavio listu "52 Places to Go in  2019" i svrstao nas na 11 mjesto. Svi koji su nas već posjetili, rekli  su nam da su se odmah zaljubili - ispričala je direktorica Turističke  zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija svoje prve dojmove  nakon povratka iz New Yorka.

Fascinirani poviješću

Podsjećamo, Hrvatska turistička zajednica i ove je godine organizirala predstavljanje hrvatske turističke ponude na sajmu pod nazivom - New York Times Travel Show, koji se u svom 16. izdanju  održavao od 25. do 27. siječnja u New Yorku. Na sajmu je sudjelovalo više od 560 izlagača, uključujući i 170 predstavnika nacionalnih turističkih organizacija iz cijelog svijeta te više od 30.000 potencijalnih putnika i predstavnika turističkog sektora.

- Svi su čuli za Dubrovnik naravno, ali nakon Dubrovnika veliki je  interes i za naš kraj. I Amerikanci su sve više informirani, a kad je  Zadar u pitanju svi su čuli za Morske orgulje. Fascinirani su i činjenicom da je Zadar star tri tisuće godina i to je nešto što je njima  doista gotovo pa, nepojmljivo. Puno im znači i činjenica da većina  stanovnišva govori jezike, osobito engleski i čuli su da smo jako  pristupačni, otvoreni, odlični domaćini i da imamo dobru hranu -  ispričala je još Mihaela Kadija dodajući, kako kod odabira našeg  kraja za svoj ljetni odmor, kod Amerikanaca veliku ulogu igraju i  naši otoci te nacionalni parkovi jer zapravo na jednom relativno  malom području mogu sve to vidjeti.

Vole putovati i dobri su potrošači

- Amerikanci pažljivo planiraju i biraju destinacije svog godišnjeg  odmora. Vole putovati, odlaze na odmore i jedni su od najboljih  potrošača na svijetu i mnogi čak i ne putuju u samom srcu sezone,  već i prije, a i poslije. Iskazali su golem interes na našem štandu, a  mi smo se potrudili i dali sve od sebe da im iz prve ruke ispričamo  sve o našim ljepotama i komparatvnim prednostima. Bilo je jako  dobro i korisno što smo sudjelovali na ovom sajmu tako da vjerujem da će Amerikanaca ovoga ljeta kod nas biti više nego lani, a iz  godine u godinu, sigurni smo, sve više - zaključila je direktorica TZ  Zadarske županije Mihaela Kadija.

Osim Zadarske županije na sajmu se predstavila Turistička zajednica Grada Zagreba te Splitsko-dalmatinska i Dubrovačko-neretvanska županija.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno