Četvrtak, 18. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Opstat će samo najbolji

Autor: Tomislav Jerak

03.03.2009. 23:00
Opstat će samo najbolji

Foto: Sebastian GOVORČIN



U današnje vrijeme gospodarskih kriza trebali bismo težiti da proizvode učinimo što kvalitetnijim i da u cijeli proces što više nastojimo uključiti potrošače


Tumačenje kvalitete, kontrola kvalitete, osiguranje kvalitete, organizacija za kvalitetu i izvrsnost te poslovna izvrsnost – obilje informacija, teško razumljivih pojmova te kratica zbunjuju ljude željne napredovanja po pitanju znanja o kvaliteti i izvrsnosti jučer je u prostorima Županijske komore Zadar slušateljima pokušao približiti dr. sc. Ivica Oslić predavanjem naslovljenim “Kvaliteta i poslovna izvrsnost”, po knjizi koju je izdao.
O kvaliteti, upravljanju cjelovitom kvalitetom te poslovnoj izvrsnosti postoji mnogo knjiga i miljuni naslova na internetu, a Oslić je o njima govorio na temelju svog bogatog 40-godišnjeg iskustva na području kvalitete i poslovne izvrsnosti.
Nepoznavanje ovih mjerila može dovesti do pogrešnih odluka, što ima za posljedicu loš rezultat, razočarenje, ali i rano odustajanje od putovanja prema izvrsnosti. Ovim predavanjem dana su pojašnjenja, poticaji te smjernice za izbor i korištenje u praksi uspješnih pristupa, modela i alata za neprekidno poboljšanje kvalitete.
– Naglasak nije na detaljima, već na primjeni cjelovitog pristupa i modela, jer za kvalitetu i poslovnu izvrsnost više nisu dovoljne samo ISO norme, tehnologija te statistika, kazao je Oslić.
U današnje vrijeme gospodarskih kriza trebali bismo težiti da proizvode učinimo što kvalitetnijima i da u cijeli proces što više nastojimo uključiti potrošače. Treba imati i na umu da je današnje vrijeme, vrijeme velikog tehnološkog napretka te velike tržišne konkurencije, pa opstati mogu samo oni koji udovolje potrošačima koji sebe u današnje vrijeme smatraju posebnima i u skladu s vremenom, sve što vide putem raznih informativnih resursa, žele odmah sada.
Dr. sc. Ivica Oslić radio je u tvornici telekomunikacijskih uređaja i sustava “Nikola Tesla” na rukovodećim radnim mjestima na području kvalitete. U kompaniji Ericsson Nikola Tesla d.d. od 1995. godine djeluje kao savjetnik za kvalitetu, a 2002. godine postaje kompanijski menadžer kvalitete. Tijekom 40 godina rada vodio je brojne projekte iz područja kvalitete i poslovne izvrsnosti. Objavio je oko 80 radova u časopisima i zbornicima simpozija i konferencijama, a u jesen 2008. godine knjigu “Kvaliteta i poslovna izvrsnost”.