Proizvodi dodanih vrijednosti

Slika korisnika admin
Autor: 

Često se čuje, konkurentnost u poljodjelstvu nije nam dobra strana. I, kako se nositi na zahtjevnom europskom tržištu poljodjelskih proizvoda, ključna su pitanja

 za tisuće hrvatskih poljodjelaca koji sa stanovitom radoznalošću čekaju ulazak u EU.

Gospodarska inačica za konkurentnost je natjecanje proizvođača na tržištu za naklonost potrošača prema našim proizvodima, koji pred drugima imaju prednost zbog bolje kakvoće i povoljnije cijene.

Maslinovo ulje, školjke, ovce i koze, vino, sir, pršut i riba mogu se mirne duše svrstati u vrlo konkurentne hrvatske proizvode sredozemnog poljodjelstva.

Ovi, pa i mnogi drugi znani proizvodi hrvatskog misira, nemaju dostojnog takmaca u europskom natjecanju poljodjelskih proizvoda.

Pšenica i kukuruz u istočnom dijelu Hrvatske na tlu crnici, nemaju boljeg  natjecatelja u proizvodnosti i ekonomičnosti pa i u konkurentnosti i na globalnom svjetskom tržištu.

Kada se ti proizvodi u ostaloj nizinskoj Hrvatskoj usklade s djetelinsko travnom smjesom i prevedu u meso i mlijeko, odnosno u mesne i mliječne proizvode, dobivamo vrsne natjecatelje koji se mogu nositi na europskom poljodjelskom tržištu.

U gorskom poljodjelstvu govedarstvo, odnosno mljekarstvo, ovčarstvo i kozarstvo potpomognuto sa stočnim bobom, graškom i keljom stvaraju proizvode dostojne visoke konkurencije.

Mnogi proizvodi kojima podneblje osigurava dobru sirovinu, koji prehrambenim i zdravstvenim vrijednostima postižu vrsnost kod potrošača, dobivaju posebnu ulaznicu na birana tržišta.

To su proizvodi prepoznatih svojstava, dodanih vrijednosti, jednom riječju proizvodi s tržištem.

Vaš Bage

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno