Dvije zlatne zvjezdice za brend Korlat rakije i likeri

Slika korisnika valentinam
Badelovi proizvodi osvajaju prestižne nagrade
Korlat Medica s propolisom zamamnog je mirisa i bogate boje, a puni, medeni okus duguje spoju triju vrsta slatkog meda s blagom gorčinom propolisa, dok je Korlat šipak i divlja ruža okusna i mirisna senzacija koju karakterizira posebna kombinacija ljekovitog ploda šipka i osvježavajuće esencije divlje ruže
Prepoznat brend

Korlat Medica s propolisom te Korlat šipak i divlja ruža, dva  jedinstvena okusa Badelova premium brenda Korlat rakije i likeri, nagrađeni su ove godine dvjema zlatnim zvjezdicama, prestižnim  međunarodnim priznanjem „iTQi Superior Taste Award“ koji jamči izvrsnost kvalitete.

Konstantnim ulaganjem u razvoj i inovacije, tvrtka Badel 1862 učvrstila je poziciju lidera premium pića na domaćem tržištu, a linija Korlat rakije i likeri se pokazala iznimno uspješnim dijelom takve strategije.

Svaki je od pet vrhunskih proizvoda brenda Korlat rakije i likeri stvorio  prepoznatljivu kvalitetu, čemu u prilog idu i brojne nagrade na domaćim i međunarodnim natjecanjima.

Korlat Medica s propolisom zamamnog je mirisa i bogate boje, a puni,  medeni okus duguje spoju triju vrsta slatkog meda s blagom gorčinom  propolisa, dok je Korlat šipak i divlja ruža okusna i mirisna senzacija koju karakterizira posebna kombinacija ljekovitog ploda šipka i osvježavajuće esencije divlje ruže. Ta se kombinacija pokazala dobitnom i na ISCRO-u 2016. godine, kada je Korlat šipak i divlja ruža dobio titulu „Šampion kvalitete“.

Profesionalni je žiri prepoznao i kvalitetu Korlat Travarice barrique sa  smiljem, u čijoj recepturi dominira Immortele – dalmatinsko smilje, te je  2016. godine također ovjenčao dvjema zlatnim zvjezdicama  „iTQi Superior Taste Award“. 2015. godine, potvrdu izvanredne kvalitete na spomenutom natjecanju u Bruxellesu dobio je i premium liker Korlat Aronija,  koji je nepca žirija osvojio intenzivnim i bogatim voćnim okusom koncentriranog soka aronije. Korlat Loza barrique najnagrađivaniji je proizvod brenda, proizveden od masulje svježih bobica grožđa te potom njegovan u hrastovim barrique bačvama. Na prestižnim natjecanjima 2013.  godine, IWSC (International Wine & Spirits Competition) i ISC (International Spirits Challenge), osvojio je brončane medalje, a iste je godine na  CROPAK-u dobio nagradu za dizajn ambalaže.

Vizualni je identitet brenda Korlat rakije i likeri u potpunosti unificiran  i sadrži stilizirano slovo „K“ koje je u pravom zlatu aplicirano na boci, a  svaki od 5 okusa odlikuje jedinstvena i karakteristična ilustracija. Korlat  Aronija i Korlat Travarica barrique sa smiljem posljednji su u nizu s novim vizualnim identitetom, a dio zlatne zaštitne kapice zaokružuje cjelinu i daje puni dojam premium kvalitete. Krajem 2016. godine, Badel je  na tržište lansirao i svojevrsnu nadogradnju premium proizvodima –  atraktivne lux kutije koje su pomogle vidljivosti proizvoda na policama  trgovina i koje su mnogi počeli odabirati kao savršene poklone.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)