Scirocco - kompaktni atleta

Slika korisnika admin
Autor: 
vw_SCIROCCO1
Punokrvni sportaš - VW Scirocco

Od prošlog tjedna hrvatsko tržište je bogatije za još jedan model automobila koji u novom tisućljeću dobiva svoju reinkarnaciju. Ovog je puta riječ o sportski orijentiranom Volkswagenovom coupeu Scirocco, nastalom na platformi Golfa s kojim ipak ne dijeli mnogo vizualnih karakteristika. Naprosto, Scirocco je u svakom detalju punokrvni atleta što se osim na snažnijim odbojnicima, izraženijim blatobranima ili pak spuštenijem "C" nosaču jako dobro uočava i u unutrašnjosti. Mišićavost se u odnosu na Golf tako ogleda i u produljenju od 40 mm, 51 mm proširenja te 62 mm nižoj karoseriji. Težina najjačeg Scirocca je 1.393 kilograma što je 65 kilograma više no u slučaju Golfa GTI. Instrument ploča i središnja konzola istina jesu apsolutno na tragu stila koji pronalazimo u svim VW-ovim automobilima no kod Scirocca je to uokvireno u moćne materijale i tonove. Prostorna koncepcija kabine je 2+2 tako da straga nije klupa već dva neovisna, sportski profilirana sjedala. Dimenzije automobila su d/š/v 4256/1810/1404 mm uz 2578 mm međuosovinskog razmaka što i ne iznenađuje kada znamo na kojoj platformi nastaje.

Motori namijenjeni Sciroccu su pak ponajbolji benzinci iz VW-ove game: 1,4 najnovije TSI generacije snage 140 KS čijim nas parametri tjeraju na aplaudiranje: maksimalna brzina je 207 km/h, ubrzanje od 0 do 100 km/h 9,3 sekunde, prosječna potrošnja svega 5,4 litre a jednako je nestvarna, s obzirom na performanse, emisija CO2 od svega 138 g/km.

Iz iste litraže imamo i 160 KS snažni motor koji dinamiku još popravlja ali ujedno podiže potrošnju za dvadesetak posto dok je onima koji u životu uvijek traže maksimum namijenjen 2-litreni benzinac snage 200 KS što brzinu od 100 km/h postiže za svega 7,2 sekunde ali mu zato u gradu treba čak 10,6 litara goriva. Kako danas praktično nema automobila uz koji se ne nudi dizelski agregat, VW-ov kompaktni coupe je moguće nabaviti s 2-litarskim 140 KS snažnim motorom. Uz Scirocco se isporučuju manulani mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa i cijenjeni DSG automatik s istim brojem "brzina".

Scirocco je beskompromisan i u pogledu opreme. Dvozonska klima, šest zračnih jastuka, ABS, ESP, maglenke, komabnde na upravljaču, audio sustav s CD-izmjenjivačem i USB ulazom, elektrificirani i grijani retrovizori, 17-inčni alu-naplaci tako da u zonu doplate ulaze tek navigacija, alarm te metalizirane i posebne boje.

 TREĆA GENERACIJA
Prvi se Scirocco pojavio davne 1974. godine a ta se izvedba proizvodila punih sedam godina. Ukupna produkcija bila je veće od pola milijuna komada a velikom uspjehu kumovao je i odličan dizajn by Giorgietto Giugiaro. Zanimljivo, najmanji motor imao je zapreminu od samo 1,1 litru. Druga se generacija proizvodi od 1982. do 1992. godine u količini manjoj od 300 tisuća komada a relativno loša prihvaćenost na duže razdoblje izbacuje ovaj coupe iz fokusa VW-ovih interesa. Sve do ove godine kada se kreće tražiti "treću sreću".
Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno