Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

6 C°

Interspar traži lokaciju za trgovinu na Poluotoku

03.12.2010. 23:00
Interspar traži lokaciju za trgovinu na Poluotoku


U centru Supernova otvoren je SPAR supermarket, kojim je u Zadru, gradu iz kojeg je krenula ekspanzija ovog trgovačkog centra u Hrvatskoj, proširena ponuda ovog trgovačkog centra. Helmut Fenzl, generalni direktor Spara Hrvatska, najavljuje daljnje širenje.
– Prije pet godina otvorili smo prvi Interspar hipermarket u Hrvatskoj upravo ovdje u Zadru. S Bilog Briga smo krenuli u osvajanje hrvatskog tržišta. Zbog izuzetno uspješnog starta ali i zbog fame koja se o tome proširila, mnogi su nas dosta dugo vremena smatrali zadarskom firmom. U međuvremenu smo otvorili još 14 hipermarketa: 6 hipermarketa u Zagrebu, 2 u Osijeku, 2 u Splitu, po 1 u Slavonskom Brodu, Koprivnici, Karlovcu i Sisku. Prošle godine smo otvorili prvi SPAR supermarket u Varaždinu, početkom ove godine u Valpovu a evo nas pred Božić i s prvim SPAR supermarketom u Dalmaciji opet u Zadru. Kako ste i sami rekli – otvorili smo novi SPAR supermarket na mjestu s kojeg smo krenuli. Na neki način mogli bismo reći da je Zadar kolijevka Spar-a u Hrvatskoj.
Je li to sada kraj Vaše ekspanzije u Zadru?
 – Ma kakvi, to je tek početak. Mi smo krenuli sa SPAR supermarketima i sada tražimo dodatne lokacije u Zadru. Zanimaju nas ne samo zemljišta, već i lokali u kojima bismo mogli otvoriti manji dućan, čak i kvartovske dućane. Zapravo je SPAR više poznat po manjim kvartovskim supermarketima. Posebno bi me veselilo da nađemo pravu lokaciju na Poluotoku.
Spar supermarket, INTERSPAR hipermarket – koje su razlike? Nije li to isto? Zadrani su i do sada uvijek govorili „idem u Špara”.
– Rado ću iskoristiti ovu priliku da objasnim u čemu su osnovne razlike, ali će svaki kupac čim posjeti hipermarket i supermarket odmah uočiti razliku. SPAR supermarketi su površinom manji od hipermarketa, no to ne znači da se radi o „malim” trgovinama jer ovaj zadarski SPAR supermarket ima 1.900 m2 samo prodajne površine. Bez obzira na manju površinu u SPAR supermarketu imamo gotovo 90 posto istih prehrambenih artikala kao i u INTERSPAR-u. Razlika je uglavnom u ponudi neprehrane. Stoga su SPAR supermarketi, kao što i njihov slogan kaže – supermarketi za svaki dan. To su trgovine u koje se ide svaki dan prije posla ili nakon posla po namirnice od kojih će se taj dan raditi marenda, ručak ili večera. Upravo zato, naglasak je stavljen na svježi asortiman. Dakle, svakodnevno će naši kupci moći birati svježe voće i povrće, svježe meso i ribu, svježi kruh i pekarske proizvode. Sveukupno, na policama našeg supermarketa ima preko 14.000 raznih proizvoda.
Zapravo, ovdje kao da se radi o „mlađem bratu”?
– Upravo tako smo koncipirali i našu kampanju s porukom – Stiže novi član obitelji! Od samog početka poslovanja u Zadru, Interspar je stekao i uspio zadržati mnogo vjernih kupaca. No nadamo se da će se SPAR supermarket s Intersparom natjecati za kupce po kvaliteti i brzini usluge te ljubaznosti osoblja, jer po cijenama su apsolutno isti a po asortimanu gotovo 90 posto. Znam da su naši kolege iz Interspara tako shvatili otvorenje SPAR supermarketa. A kolege iz SPAR supermarketa, koji su većim djelom prešli iz Interspara u novi supermarket, žele dokazati da mogu bolje od svojih kolega.