Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Plaćanje računa svugdje, samo ne na Elektri

04.01.2011. 23:00
Plaćanje računa svugdje, samo ne na Elektri


Umjesto na Elektri, građani imaju mogućnost plaćanja električne energije, bez plaćanja naknade, u svim poštanskim uredima i poslovnicama FINA-e te putem internet bankarstva uz minimalnu naknadu


Dugi redovi na blagajni  te višesatno čekanje na blagajnama  zadarske Elektre od 1. siječnja  2011. godine stvar su prošlosti. Naime, temeljem zaključka Uprave  HEP d.d. i Odluke direktora Operatora distribucijskog sustava, a u  cilju smanjenja troškova poslovanja, od 31. prosinca 2010. godine  prestaju s radom blagajne za uplate  građana. Do smanjenja broja blagajni tijekom 2010. godine i njihovo  potpuno zatvaranje od 1. siječnja  2011. godine dio je mjera za poboljšanje poslovanja te optimizaciju  troškova.
Tomislav Dražić, direktor  Elektre Zadar kazao je da su  građani na vrijeme obaviješteni o  promjenama u podmirivanju  računa Elektre.
– Građane smo prethodno  obavijestili putem medija ili obavijestima postavljenim na šalterima uplate da se uplata više neće  moći izvršiti u zgradi Elektre.  Tako se nije dogodilo da je došlo  do nesuglasica s građanima koji  su htjeli platiti račun na blagajni,  kazao je direktor Dražić.
 Umjesto na Elektri, građani  imaju mogućnost plaćanja električne energije, bez plaćanja naknade, u svim poštanskim uredima  i poslovnicama FINA-e te putem  internet bankarstva uz minimalnu naknadu, ovisno o banci s  kojom imaju poslovni odnos.
Nadalje, Dražić nas je informirao da će na istoj lokaciji i  dalje biti smješten ured za sva  pitanja korisnika vezanih uz potrošenu električnu energiju, reklamacije, zahtjeve za mjerno  mjesto ili priključak.
– Dakle, ukida se samo blagajna za naplatu računa, a sve  ostalo ostaje isto. Djelatnici koji  su radili na tim radnim mjestima  bit će raspoređeni na druga radna mjesta, odnosno nijednom  od njih neće biti uručen otkaz,  zaključio je Dražić.