Automobilska "pista" vrijedna 16,5 milijuna kuna

Slika korisnika valentinam
NESLUŽBENO OTVORENA CESTA DC502 SMILČIĆ - PRIDRAGA
Najznačajniji prometni zahvati na dionici dugoj oko 8.850 metara su izgradnja kružnog toka, rotora na izuzetno opasnom raskrižju na ulazu u Pridragu te izgradnja nogostupa u Pridrazi i Smilčiću s obje strane kolnika, kazao je Klapan
Velimir BRKIĆ
S obje strane kolnika u Pridragi i Smilčiću su izgrađeni nogostupi

Promet obnovljenom dionicom državne ceste DC502 Smilčić - Pridraga odvija se nesmetano iako još uvijek nije službeno otvorena. Predstoji posao na završnom "ušminkavanju" pojedinih detalja na prometnici.

Dio obilaznog, alternativnog pravca

- Zbog božićno-novogodišnjih blagdana radovi se nisu izvodili, prvog radnog dana idućeg tjedna započinju završni radovi. Nakon tehničkog pregleda moderna prometnica će se i službeno otvoriti, kazao je Joso Klapan, načelnik Općine Novigrad u šestom mandatu.

Završetak projekta vrijednog 16,5 milijuna kuna, s otkupom zemljišta 17,5 milijuna kuna, trebao je biti krajem listopada, zapelo je na imovinskopravnim odnosima i odvodnji na području Smilčića.

- Najznačajniji prometni zahvati na dionici dugoj oko 8.850 metara su izgradnja kružnog toka, rotora na izuzetno opasnom raskrižju na ulazu u Pridragu te izgradnja nogostupa u Pridragi i Smilčiću s obje strane kolnika, kazao je Klapan.

Projekt je uz obnovu i visoki stupanj nivelacije valovitog kolnika obuhvatio i uređenje četiri postojeća i izgradnju dva nova autobusna stajališta te obnovu oborinske odvodnje.

- Na uzvišenim dijelovima ceste postavljanje su i čelične zaštitne odbojne ograde, istaknuo je Klapan.

Radove izvodi tvrtka Sarađen d.o.o. Stankovci koja je posao dobila na javnoj nabavi. Projektant je Ingris d.o.o., a nadzor IGH d.o.o

- Projekt obnove ove dionice državne ceste je osobito važan jer je dio obilaznog, alternativnog pravca u slučaju zatvaranja Maslenice, odnosno autoceste A1, ističe Klapan.

Put do Zadra kraći

Cesta je po postojećem makadamskom putu asfaltirana prije čak 37 godina, točnije 1981.

- Cesta od Pridrage do Smilčića nikada nije do kraja dovršena, naglasio je Klapan.

Pritom dodaje kako obnova cesta u duljini gotovo devet kilometara ima veliki značaj za lokalno stanovništvo, naročito zbog toga što je put do Zadra kraći.

- Iako je bitna čak su je i sami Pridražani bili počeli izbjegavati, više se koristila cesta preko Paljuva i Smilčića. Koliko god je ona važna za Pridragu, važna je i za Karin i za Kruševo i za Obrovac. Praktički tog čitavog podvelebitskog kraja koji prometuju tom dionicom, navodi Klapan.

Vožnja može biti opasna sama po sebi, a ravna dionica bez ijednog zavoja i poprilično nivelirana cesta od Pridrage do Smiličića sad je "dritura", prava automobilistička "pista".

- Upravo zbog navedenog molim sve vozače da ih novi kolnik državne ceste ne povuče i da ne voze prebrzo. Uz poštivanje prometnih propisa, vožnja je sigurna, pravi je doživljaj voziti po takvo modernoj prometnici, zaključio je Joso Klapan.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 3.3 (4 glasova)