Četvrtak, 25. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

15 C°

“Marketing plan poduzeća”

Autor: Katarina Belić

04.02.2009. 23:00
“Marketing plan poduzeća”

Foto: Adam VIDAS



Nažalost, danas su ljudi vrlo malo obrazovani i upućeni u tehniku i vještinu marketinga i uopće ne razumiju što je bit samoga marketinga. No, s obzirom na zanimanje koje su pokazali današnji polaznici, kojih ima čak 35 iz 27 poduzeća, pokazan je interes za ovo područje poslovanja, kazao je Kreber


Jučer je HGK – Županijska komora Zadar organizirala seminar “Kako napraviti kratak, jednostavan i učinkovit marketing plan poduzeća”. Svrha seminara koji je okupio i pozvao sve one osobe koje su odgovorne za uspješno upravljanje i poslovanje određenim poduzećem ili odjelom, bila je upoznati polaznike sa značajem marketinga uopće te s važnošću postojanja marketing plana za poduzeće te ih osposobiti za izradu usmjeravajućega, kratkoga, ali i nadasve funkcionalnoga marketing plana. Upravo na to poseban naglasak stavio je i Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja marketinga koji je predvodio seminar.
– Nažalost, danas su ljudi vrlo malo obrazovani i upućeni u tehniku i vještinu marketinga i uopće ne razumiju što je bit samoga marketinga. No, s obzirom na zanimanje koje su pokazali današnji polaznici, kojih ima čak 35 iz 27 poduzeća, odazivom su pokazali interes za ovo područje poslovanja i mislim da je to prvi i glavni korak prema boljem poslovanju. Važno je za početak dobiti osnovne ideje o marketingu i razumjeti ga kao koncept poslovanja i načina života i rada neke tvrtke, kazao je Kreber.
Kroz seminar su se provlačila i pitanja poput definicije marketinga i što je doista taj marketing, ali i ono što on nije, kao i njegovi ciljevi, zatim važnost marketing plana i njegov značaj, struktura, svrha i konačno uloga u nekom poduzeću ili odjelu.
– Bitno je pokušati razumjeti marketing što znači ustvari razumjeti kupca od kojega živite, odnosno njegove potrebe, zahtjeve i navike te na koji način jedna tvrtka svojim poslovanjem može zadovoljiti te potrebe i navike i ponuditi im proizvode i usluge koje im trebaju. Glavni i osnovni cilj marketinga je stvaranje kupca, odnosno potrošača kojega treba najprije privući, a zatim i znati zadržati, a da bismo to postigli važno je znati tko su naši kupci, što trebaju i što žele, zaključio je Kreber.