Foto: Adam VIDAS
Nažalost, danas su ljudi vrlo malo obrazovani i upućeni u tehniku i vještinu marketinga i uopće ne razumiju što je bit samoga marketinga. No, s obzirom na zanimanje koje su pokazali današnji polaznici, kojih ima čak 35 iz 27 poduzeća, pokazan je interes za ovo područje poslovanja, kazao je Kreber
Jučer je HGK – Županijska komora Zadar organizirala seminar “Kako napraviti kratak, jednostavan i učinkovit marketing plan poduzeća”. Svrha seminara koji je okupio i pozvao sve one osobe koje su odgovorne za uspješno upravljanje i poslovanje određenim poduzećem ili odjelom, bila je upoznati polaznike sa značajem marketinga uopće te s važnošću postojanja marketing plana za poduzeće te ih osposobiti za izradu usmjeravajućega, kratkoga, ali i nadasve funkcionalnoga marketing plana. Upravo na to poseban naglasak stavio je i Jan Kreber, magistar ekonomije iz područja marketinga koji je predvodio seminar.
– Nažalost, danas su ljudi vrlo malo obrazovani i upućeni u tehniku i vještinu marketinga i uopće ne razumiju što je bit samoga marketinga. No, s obzirom na zanimanje koje su pokazali današnji polaznici, kojih ima čak 35 iz 27 poduzeća, odazivom su pokazali interes za ovo područje poslovanja i mislim da je to prvi i glavni korak prema boljem poslovanju. Važno je za početak dobiti osnovne ideje o marketingu i razumjeti ga kao koncept poslovanja i načina života i rada neke tvrtke, kazao je Kreber.
Kroz seminar su se provlačila i pitanja poput definicije marketinga i što je doista taj marketing, ali i ono što on nije, kao i njegovi ciljevi, zatim važnost marketing plana i njegov značaj, struktura, svrha i konačno uloga u nekom poduzeću ili odjelu.
– Bitno je pokušati razumjeti marketing što znači ustvari razumjeti kupca od kojega živite, odnosno njegove potrebe, zahtjeve i navike te na koji način jedna tvrtka svojim poslovanjem može zadovoljiti te potrebe i navike i ponuditi im proizvode i usluge koje im trebaju. Glavni i osnovni cilj marketinga je stvaranje kupca, odnosno potrošača kojega treba najprije privući, a zatim i znati zadržati, a da bismo to postigli važno je znati tko su naši kupci, što trebaju i što žele, zaključio je Kreber.
najnovije
najčitanije
Zadar
prometno edukativna akciju
U Zadru održano županijsko natjecanje “Sigurno u prometu 2024”
Gastro
Savršen desert
Naišli smo možda najjednostavniji recept za sočnu čokoladnu tortu
Zadar
TRAGOM BOGATE PROŠLOST
SICU zasluženo nosi epitet kapitalnog objekta kulture
Nogomet
Nogomet
Rakitić planira produžiti ugovor sa saudijskim klubom. I supruga i kćeri su zadovoljne životom u Rijadu
Hrvatska
europska inicijativa
“MY VOICE, MY CHOICE” Započelo prikupljanje potpisa za siguran i dostupan pobačaj!
Zadar
ryanair
NOVA AKCIJA Iz Zadra letite u više od 30 europskih destinacija za 13 eura!
Hrvatska
TEŠKA NESREĆA
VIDEO Autobus kod Krvavice sletio s Jadranske magistrale u provaliju, vozač prevezen u bolnicu
Zadar
MELADA
ĐIR PO KVARTU (9) Stanovnici Melade ukazuju i na negativnosti: ‘Kao da sam na Lučkom…’
Zadar
Sunset Sports Media Festival
Talijanska nogometna legenda Alessandro Del Piero stiže u Zadar!
Crna Kronika
PU ZADARSKA