Zbog udruženog oglašavanja Ryanaira sastanak u Ministarstvu turizma 12. veljače

Slika korisnika admin
Zvonko KUCELIN

Zbog sve većih problema s plaćanjem projekta udruženog oglašavanja Ryanairu u Ministarstvu turizma 12. ovog mjeseca održat će se sastanak. Na njemu će nazočiti predstavnici svih ugovorenih strana u projektu, jer će se ovim zajedničkim susretom pokušati iznaći najbolji način financiranja reklama avioprijevoznika čiji je direktor i jučer za Zadarsku županiju najavio 300.000 putnika samo ove godine.

No, nije u pitanju samo naša županija, kako upozoravaju i u Zračnoj luci, riječ je o putnicima koji Ryanairovim zrakoplovom slijeću u Zadar kako bi došli do destinacija i u drugim županijama. Najviše ih odlazi u Šibensku, ali sve više i u druge susjedne županije, obzirom da je mnogim putnicima ovaj način dolaska najbrži.

Iako je prvotno sastanak na ovu temu trebao biti u Županiji u Zadru, došlo je do promjene plana i to ne samo mjesta, već će na sastanku biti i predstavnici još jednog ministarstva. Glasnogovornica Ministarstva turizma, Eva De Zan, kazala nam je sljedeće:

- Sastanak je 12. veljače kod nas u Ministarstvu turizma. Na sastanak su pozvani predstavnici Zadarske županije, Turističke zajednice Zadarske županije, Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture.

 Dogovoru oko učinkovitijeg plaćanja Ryanairu nadaju se prije svega u zadarskoj Zračnoj luci u kojoj već godinama upozoravaju na činjenicu da moraju plaćati dugove neplatiša, ponajprije općina. Direktorica Irena Ćosić nedavno je za naš list otvoreno rekla kako je situacija postala neizdrživa jer Zračna luka sve vrijeme kreditira ovaj projekt. Situaciju je spasilo sedam milijuna kuna uplaćenih uoči Božića, čime su pokrpali rupe u proračunu nastale zbog pokrivanja dugova onih koji ne žele platiti reklamu Ryanairu, iako su se ugovorom obvezali na to.

Direktorica Zračne luke Zadar, na žalost, zbog puta u Kinu, neće nazočiti ovom sastanku, ali će interese Zračne luke zastupati njeni suradnici. No, vjeruje da će se problem financiranja Ryanairovih reklama nakon ovog sastranka pomaknuti s mrtve točke.

- Nadam se da će se svi na ovom sastanku složiti oko toga da Ryanair donosi najbolje rezultate, ne samo za Zadarsku županiju, već i druge kojima dovozi putnike, prvenstveno Šibensku. Upravo zbog ogromnog značaja letova ovog avioprijevoznika nadamo se da će se na sastanku postići konsenzus svih sudionika jer riječ je o jednom iznimnom projektu. Problem je što se udio sredstava koji se izdvaja iz Hrvatske turističke zajednice zadnjih godina smanjio. Dosad je iznosio 50 posto, što je uvelike olakšavalo financiranje udruženog oglašavanja Ryanaira - zaključuje Ćosić.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno