Dolazak u visoko društvo

Slika korisnika admin
Autor: 
citroen
Elegancija koja plijeni komplimente - Citroen C5

O, da, to je svakako pravi Citroen. Luksuzan, elegantan, tehnološki napredan a opet u mnogim rješenjima tako svoj. Dizajnom slijedi priču na koju smo kod "double chevriona" navikli a opet, straga, iznenađuje konkavnim staklom i poklopcem prtljažnika koji zahvaljujući toj pojedinosti ima neobični, polukružni početak. Svakako, ono što nas daleko više veseli od stakla koje na neki način varira priču započetu s Amijem 6, je ovjes Hydractive Plus.

Iznimno napredan, nevjerojatno prilagodljiv. Primjerice za teške se terene može birati između dva stupnja. Najviši može savladavati prepreke koje sasvim sigurno nije u stanju velika većina današnjih SUV-ova a taj stupanj dopušta brzinu do 10 km/h. Ako je riječ samo o teškom, neravnom terenu, bira se stupanj niži koji u tom položaju ostaje do brzine od 40 km/h a kad se krene na autocestu, ona se uključuje maksimalno učvrsnuti položaj koji od inače iznimno udobne, "plivajuće" limuzine stvara sportsko vozilo preciznog i na neki način "neosjetljivog" ovjesa. U tom se pak položaju može pridružiti i sportski način mijenjanja brzina šeststupanjskog automatskog mjenjača pa je preobrazba potpuna.

Ono što je kod ove nakon tri godine postojanja u ovoj generaciji blago redizajnirane limuzine novost 2,2-litarski je dizelski agregat s velikih 204 KS. Iznimno odgovoran, temeperamentan i u svakom slučaju suvereni motor omogućava velike užitke. Koje će putnici u automobilu zahvaljujući odličnoj izolaciji jedva primijetiti. Jer će, ma koliko brzina bila visoka a cesta zavojita - uživati u vožnji. Ono čime ovaj motor silnog okretnog momenta također iznenađuje je potrošnja. Najviša žeđ na koju smo ga natjerali maltretiranjem u gradu bila je 8,9 litara. Ali, na jednostavnijim prometnicama bilo je dovoljno i samo 5,9 litara. Sveukupno se u prosjeku moglo sa 7,8 litara što je za jednu u svakom segmentu punokrvnu limuzinu sjajan podatak.

A tek oprema! U cijelosti sveobuhvatna. Kožna sjedala, atraktivni 18-colni lakometalni naplaci koji su svojom sportskom razvedenosti skoro i odudarali od dominantno limuzinske "duše" automobila, odličan audio sustav, automatska električna parkirna kočnica, dvozonska automatska klima, grijana prednja sjedala s funkcijom masaže lumbalnog dijela, višeslojna akustična bočna stakla, park senzori... ma čemu više nabrajati kad je na svako pitanje odgovor - ima.

Cijena? Iznad 250 tisuća kuna. Visoka? Da, nije niska ali svakako je i indikativna. Njemačka konkurencija na tom iznosu tek počinje. Francuska završava - ultimativni motor i oprema na to svakako ukazuju. Kada se svemu doda velika prostranost i funkcionalnost te apsolutna nadmoć kad je ugoda vožnje u pitanju, nije se s njime baš poigravati jer u većini dvoboja odnosi pobjedu.

Sjajna obiteljska limuzina i jednako takav automobil za poslovne ljude. O da, pravi Citroen što zadnjih desetljeća i nemamo baš često prigodu konstatirati. I ma koliko se s nostalgijom sjećali francuskog filmskog remek-djela "Put u visoko društvo", francusko ostvarenje na četiri kotača snimilo je "dolazak u visoko društvo".

 TEHNIČKE KARAKTERISTIKE

Zapremina: 2179 ccm Snaga: 204 KS pri 3500 o/m Okretni moment: 450/2000 o/m Dimenzije (d/š/v): 4779/1860/1451 mm Međuosovinski razmak: 2815 mm Ubrzanje od 0 do 100 km/h: 8,3 s Maksimalna brzina: 230 km/h Potrošnja (o/g/p): 4,7/8/5,9 l Emisija CO2: 155 g/km Prtljažnik: 439 l Težina: 1735 kg Gume: 245/45 R18

+ Motor, oprema, stil

- cijena

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno