Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

7 C°

Još ljepši najljepši Zadar

04.04.2012. 22:00
Još ljepši najljepši Zadar


Branko Ganzulić, Dražen Grgurović, Zvonko Šupe i Zvonko – Đoni Festini predstavili su danas u foajeu HNK-Zadar novu promidžbenu brošuru Zadra u izdanju Turističke zajednice grada. Zamjenik predsjednika Turističke zajednice Grada Zadra, Branko Ganzulić posebno je pozdravio goste s “našega najstarijeg i najmlađeg Sveučilišta”, koje pokazuje ohrabrujuću ambiciju za konkretne lokalne aktivnosti.
Ganzulić: Motivacija pred “veliku utakmicu”
– Uz samo predstavljenje naše promidžbene brošure, da ne kažemo image kataloga, kao dobrog i suvislog posla, skup smatram motivacijskim pred veliku “utakmicu” i napor sezone pred nama koja s ovim blagdanima otpočinje u svojoj snazi, a u kojoj nemamo pravo na “kiks”, rekao je Ganzulić.
 Potsjetio je da je Natonal Geographic nedavno uvrstio Zadar u najromantičnije gradove svijeta. Apelirao je na predstavnike medija da promidžbenim aktivnostima pristupe kao “zajedničkom poslu”, ističući važnost prenošenja informacija i poruka o Zadru.
Na tragu imidža Dubrovnika
I Ganzulić, kao i Grgurović i Šupe, naglasili su ambiciju izgradnje destinacijske prepoznatljivosti Zadra na tragu do sada u svijetu uspjelog imidža Dubrovnika.
– Kad sva proizvodnja ide na Istok, nama je ili naći naftu ili iskoristiti turizam. Ovdje, gdje s malo našeg pretjerivanja možete za pola sata vožnje brodom ili kolima do pet nacionalnih parkova i tri parka prirode, uz bujnu nasljeđenu kulturnu baštinu, moramo znati prezentirati se. Amerikanci kažu da je imidž sve, pa ako baš i ne možemo putem imidža predstaviti “Fiću” kao Mercedesa, svakako možemo pristojan automobil. Ove fotografije su to. One naš najljepši Zadar predstavljaju kao još ljepši, kazao je Dražen Grgurović, dodajući da je brošura već predstavljala Zadar i to u Marseillesu, gdje su uz pomoć Josipa Skoblara dobili izniman publicitet.
Festini: Novine kao kulturne atrakcije
Kazališni redatelj Zvonko Festini istaknuo je kako uz ogromno povijesno nasljeđe vrijednost ovog grada i ove knjižice predstavljaju atrakcije stvorene u posljednje vrijeme, Morske orgulje, Poljana Ivana Pavla II i Muzej stakla.
– Isto tako će Trgovi Petra Zoranića i Šime Budinića, uz “sjeverni Zadar”, dakle naše zidine, tražiti novu brošuru već vrlo skoro. Uostalom, Zadar je i u udruzi gradova okruženih zidinama, istaknuo je Festini.
Festini je podsjetio na veličinu tradicije i potrebu njegovanja kulta maraschin. Spominjući se njemu najdražih i najlepših trgova, kazao je kako niti jedan ne može ispričati takvu priču kakvu ispriča ovaj naš dok se sjedi na piću na Forumu.
 Zvonko Šupe dodao je tome činjenicu da TZ Zadra, kao nekad orgulje, sada ponovo prva na svoju naslovnicu kojom se predstavlja svijetu stavlja uređeni Trg Ivana Pavla II. Zahvalio je djelatnicima TZ Zadra bez kojih brošure ne bi bilo, fotografima i priređivaču, kao i “Prineteru” na odličnom poslu.
 


 SVE ZA TRI I POL KUNE


“I naravno ono što će vas sve zanimati, dobili smo 50.000 komada kvalitetnog uratka za 3,56 kuna po komadu”, naglasio je Zvonko Šupe na predstavljanju, što znači da je ukupan trošak bio ispod 200.000 kuna.