Mrvice turističke potražnje

Slika korisnika admin
Autor: 

Dobar turistički posjet ne znači i odgovarajuću turističku žetvu, zaključuje predsjednik Turističke zajednice Grada Zadra Branko Ganzulić.

Struktura posjetitelja i njihova potrošnja ne obećava veću prihodovnost, dodaje direktor Zvonko Šupe. Restorateri se tuže, stiska u gradu, a poluprazni lokali. Sve to odudara od pripovijesti o čudesnim mogućnostima našeg turizma.

Turizmu očito treba pravi lijek. Vidici zasnovani na dosadašnjim strategijama i master planovima o razvitku turizma ne ostvaruju se.

Nema domaćih ulagatelja, a tuđincima niti traga. Stari hotelski kapaciteti nisu još obnovljeni. Novopodignuti nisu usklađeni prema novoj turističkoj potražnji.

Na tržištu nedostaju oni vrhunski, za bogatu klijentelu, kao i oni obiteljski prema mjeri malog čovjeka.

Domaća javnost, pa i politika koja to prati, protiv je ekskluzivne turističke potrošnje, izgradnje golf terena, hipodroma, zatvorenih putničarskih zona, novih oblika suvremene zabave za koju nedostaju smještajni kapaciteti visoke kakvoće.

Bez promjene svijesti o potrebi ulaganja u ove oblike nema razvitka našeg turizma.

Ostaju nam mrvice sa stola europske turističke potražnje, dobro uhodana kontinentalna ponuda (seoski turizam, turističke vile, pustolovni turizam, turistički gradovi), kojoj se svojom ponudom pomalo stidljivo približavamo.

Međutim, jako smo razvili nišu masovnog, narodnog, apartmanskog, kupališnog i kamp turizma.

Naravno, za takve posjetitelje treba drugačija ponuda jela i pića (niže cijene bogate ponude laganih jela, u prvom redu sredozemne kuhinje).

A dok to ne dođe dotle, naši dragi srednjoeuropski putničari morat će se zadovoljiti pizza turizmom i još uvijek standardnom ponudom lojnih hamburgera i ćevapčića.

Vaš Bage

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno