Allianz ZB dokapitalizirao Iliriju s 13,7 milijuna kuna

Slika korisnika admin
Autor: 

Uvećavanjem vlastitog kapitalnog potencijala za 10 posto biogradska tvrtka Ilirija okreće novu stranicu u poslovanju. Riječ je o emisiji dionica koje preuzima za Allianz ZB d.o.o, za što će u Iliriju uplatiti 13,7 milijuna kuna. Time se otvaraju iznimne mogućnosti razvoja i do sada respektabilne turističke tvrtke, koja je već u krugu 15-ak najjačih u zemlji.

Temeljni kapital Ilirije povećao bi se za 13.695.000 kuna naplatom u novcu izdavanjem novih 24.900 dionica, čija će nominalna vrijednost ostati 550 kuna, a izdaju se za cijenu od 875 kuna, koliko je dokapitalizator spreman platiti dionice koji mnogi žele, ali ih je na tržištu bilo malo i kojima je to tržišna cijena. Sve navedene dionice uplatit će Allianz ZB d.o.o, društvo za upravljanje obveznim mirovinskim fondom, transparentan institucionalni investitor već snažno prisutan na hrvatskom tržištu. Time će steći 10 posto udjela u tvrtki. Temeljni kapital Ilirije d.d. iznosit će nakon toga 150.857.300 kuna.

Sav posao obavljat će se transparentno, a javnost kompanije ubuduće je zajamčena i kotacijom svih dionica, a bit će ih 270.000, na službenom tržištu Zagrebačke burze.

- Ovom strateškom odlukom osnažujemo svoju kapitalnu poziciju i potencijal, ističemo i do sada izraženu transparentnost spram javnosti, te posebno ojačavamo svoju razvojnu filozofiju i snagu. Prihvat jednog ozbiljnog korporativnog investitora, koji će steći 10 posto dionica tvrtke dokapitalizacijom u novcu, daleko je povoljniji i bolji put za rast i razvoj, od kod nas uobičajenog korištenja bankarskih sredstava. To nam daje snažan podstrek u razvojnim projektima i višu razinu korporativne kulture koju će, nadamo se, prepoznati i naše okruženje, ističe direktor Goran Ražnjević, ujedno i vlasnik 10 posto sadašnjih dionica tvrtke.

Ilirija je značajna regionalna tvrtka, snažna i u nacionalnim razmjerima kada je u pitanju turizam - ima 900 kreveta u pet hotela, mahom s četiri zvjezdice, gotovo 3.500 mjesta u kampingu, treću najveću marinu u zemlji, multifunkcionalni prostor Arsenala u Zadru, prvi difuzni ruralni hotel Ražnjevića dvori u zaleđu, najluksuzniji event brod "Nadu", DMK agenciju Ilirija Travel koja objedinjava složeni i komplementarni proizvod, uz sve druge sastavnice jedne složene tvrtke.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno