HTZ: Ryanair "zatražio" više novca, ali tek će se vidjeti koliko će mu biti odobreno

Slika korisnika admin
Autor: 
Vedran SITNICA
Zadar s nestrpljenjem čeka rezultate natječaja za udruženo oglašavanje

Za udruženo oglašavanje javnog i privatnog turističkog  sektora u 2016. godini Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predvidjela  je 55 milijuna kuna ili oko 18 milijuna kuna manje nego ove godine, a  natječaj za prijave otvoren je do 16. studenoga.

Smanjenje proračuna za udruženo oglašavanje iz Glavnog ureda objašnjavaju smanjenjem ukupnih očekivanih prihoda za 2016.  za oko 66  milijuna kuna u odnosu na ovu godinu.

HTZ je ovog ljeta već objavio pa poništio prvi natječaj za oglašavanje  za 2016., a onda ga opet ponovio 19. listopada, s rokovima do 2. odnosno 16. studenoga, ovisno o modelima.

- Prvi natječaj smo poništili zbog primjedbi s terena i potom izradili  nove prijedloge modela udruženog oglašavanja u 2016. uvažavajući  i  propise i pravila Europske komisije, a u odnosu na ranije ključne  promjene su sažimanje 5 postojećih modela u 3 nova i to tako da prvotni modeli I, II i IV čine novi model, koji se odnosi i na oglašavanja  posebnih programa destinacijske promocije obalnih županija i Grada  Zagreba s 4 podmodela, uključujući i dio strukovne udruge u turizmu,  ističu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Cilj je postići i bolju vidljivost oglašavanja ponude i sadržaja samih  destinacija čime je, kako kažu, destinacijama dana veća fleksibilnost u  planiranju različitih programa oglašavanja, a time i aktivnija uloga u cijelom procesu.

Na sredstva HTZ-a i sustava TZ-a partneri iz privatnog domaćeg i  stranog sektora ulažu još toliko, tako da se iznosi za to oglašavanje u  konačnici udvostručuju.

- Od ukupno ugovorenih oko 73 milijuna kuna za modele udruženog  oglašavanja u ovoj godini, oko 22 milijuna se odnosilo na programe  oglašavanja s avioprijevoznicima i touroperatorima s vlastitim avioprijevozom. Od toga se pojedinačno najviše odnosi na Ryanair ili blizu 7,5  milijuna kuna sredstava HTZ-a, iznosi direktor Glavnog ureda Ratomir  Ivičić.

Dodaje i da se "suradnja s avioprijevoznicima najvećim dijelom ostvaruje upravo kroz udruženo oglašavanje, i to najviše s britanskog i  njemačkog tržišta".

Ukupno gledajući od 2009. do ove godine najviše je sredstava  utrošeno na suradnju s Ryanairom za Zadar, 27,7 milijuna kuna, a svake godine ti iznosi rastu. I za iduću godinu taj je avioprijevoznik 'zatražio' više, ali tek će se vidjeti koliko će mu biti odobreno.

- Tu su još i Croatia Airlines, Germanwings i drugi, novi s kojima želimo raditi, no svi se mogu javiti na natječaj s programom 'uvezivanja'  svojih sredstva s nama pa ćemo vidjeti, ali uvijek ćemo podržati svaku  inicijativu koja vodi povećanju turističkog prometa, pogotovo u pred i  posezoni, poručuje Ivičić sa Svjetske turističke burze WTM u Londonu. 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno