Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Ulaganje u turističke kapacitete uvijek se vraća

Autor: Jelica Farkaš

05.03.2010. 23:00
Ulaganje u turističke kapacitete uvijek se vraća


Nijemci koji su uvijek činili znatan broj turista, ponovno se sve više okreću našoj zemlji i regiji, a zanimanje za kampiranje u kampu koji je zbog svoje opremljenosti i kompletne ponude u samom vrhu svjetskih kamp destinacija, samo potvrđuje da se ulaganje u turističke kapacitete uvijek vraća


Turistička promidžba smještajnih kapaciteta najveće biogradske turističke tvrtke Ilirije nastavlja se. Sajmovi diljem Europe u punom su jeku, a upravo to je vrijeme i mjesto da se na najbolji način predstavimo s našom ponudom, kažu u Iliriji.
Upravo su završeni sajmovi u Muenchenu i Essenu u Njemačkoj te u Herningu u Danskoj, a na njima smo predstavili našu ponudu, ali i prezentirali sam grad, odnosno mogućnosti na turističkom i zabavnom, sportskom planu.
Tako je, prema riječima referentice prodaje Ilirijinih hotela Sanje Lakić Bojanić te Ane Ražnjević iz kampa “Park Soline”, na sajmu u Muenchenu koji je posjetilo više od 100.000 ljudi pokazano iznimno veliko zanimanje za Ilirijinu ponudu, što nas jako raduje kazale su one.
– Slično zanimanje za našu ponudu i područje pokazano je i na sajmu u Essenu na kojem je ove godine Hrvatska bila zemlja partner. I ovaj sajam posjetilo je preko 100.000 ljudi, a to što smo na njemu bili kao zemlja partner samo je pomoglo još većem zanimanju za naš štand, kazale su one.
Nijemci koji su uvijek činili znatan broj turista, ponovo se sve više okreću našoj zemlji i regiji, a zanimanje za kampiranje u kampu koji je zbog svoje opremljenosti i kompletne ponude u samom vrhu svjetskih kamp destinacija, samo potvrđuje da se ulaganje u turističke kapacitete uvijek vraća. Nakon sajmova u Njemačkoj tvrtka se predstavila i u Danskoj, gdje su predstavnici kampa bili šef recepcije Danijel Karabatić i recepcionar Jurica Milačić.
I oni su se vratili puni dobrih dojmova jer su Danci zadnjih godina također sve češći gosti, kako u kampu, tako i u čitavoj hotelskoj kući Iliriji. No za razliku od Nijemaca moglo bi se kazati da su Danci više pozornosti posvetili sadržajima izvan standardnog smještaja.
– Veći dio njihovih upita odnosio se na ponudu rekreativnih sadržaja, biciklističkih staza, izletišta i sličnog rekreativnog turizma, posebno kod određenih mlađih skupina. Nastojali smo svima dati zadovoljavajuće odgovore te će i broj danskih turista biti ove godine još veći nego do sada, kazao nam je Karabatić.