Grgurović: Iritiraju me konstatacije sa Zračne luke da je Zadar dužan za participaciju

Slika korisnika admin
Vedran SITNICA
Grgurović i Šupe objašnjavaju ulogu Zadra i TZ Zadra u projektu Ryanaira, aktualne aktivnosti i planove za budućnost

Naravno da smo svjesni rezultata koji je postignut u projektu suradnje s Ryanairom i da ćemo mu ostati odani. Uostalom, podsjetit ću da je Grad Zadar, TZ Zadra sa Zadarskom županijom i TZ Zadarske županije i krenula u projekt izdašno ga financirajući uz svu svijest o riziku, ali smo od početka u njega vjerovali, riječi su kojima nam je dogradonačelnik Zadra dr. Dražen Grgurović odgovorio na pitanje svijesti Grada Zadra o značenju posla koji je odrađen s Ryanairom, u kojem je Zračna luka Zadar postala jedna od njegovih baza s očekivanjem 300.000 putnika.

Kako je sve počelo?!

- Način na koji Ryanair ulazi na neko tržište strogo je definiran i traži ulaganje značajnih sredstava od svake sredine s kojom radi u marketingu, u ovom slučaju oglašavanje na njihovim web-stranicama. Bili smo i te kako svjesni rizika, jer je bila riječ o velikim iznosima a podsjećam da je tada Zadar u posao ušao s udjelom od 600.000 kuna, s puno manje letova i s neizvjesnom sudbinom tog ulaganja, a ušli su zajedno Zadarska županija te TZ Zadarske županije i TZ Zadra, a potom smo projekt širili, ističe Grgurović.

- Sada mogu reći da je marketniška "mašinerija" Ryanaira toliko snažna da smo samo nju pobudili u smislu afirmacije Zadra, kroz napise Fly to Zadar, na toliko značajnih svjetskih zračnih luka, da bismo te novce vratili i da nam nije dopao nijedan putnik, a kamoli više od 200.000. Njihova marketinška snaga veća je od marketinške snage ne Zadra, već Hrvatske turističke zajednice.

Više od turizma

- Od početka smo imali uvjeravanje istaknutih osoba iz javnog života i vaših kolega istaknutih novinara i publicista da ulazak u posao s Ryanairom nije tek turizam. Ponavljali su nam činjenicu da kada Ryanair, kao istaknuta multinacionalna kompanija koja žanje uspjehe, ulazi u posao s nekom sredinom znak je to svim drugim poslovnim subjektima da s tom sredinom treba raditi i da će se postići uspjeh. Ryanair u svijetu biznisa važi za kompaniju koja ne promašuje u odabiru. I čelnik Scandjeta Sasha Đaković kazao nam je da je njima u odabiru Zadra, kao stacionara u poslu, sa skandinavskim tržištem to bila smjernica, ističe Grgurović.

 - Zadar je duboko svjestan i predan ovom poslu te nas znaju iritirati konstatacije sa Zračne luke da je Zadar dužan za participaciju. Svjesni ste da u kriznom vremenu sve sredine imaju problema s financiranjem. No ono što je sigurno i što se zna je da Zadar može kasniti, ali će račune sigurno platiti. Uostalom i lani smo isplatili više od milijun kuna, dijelom na račun zaostatka dijelom tekućeg prihoda. U tom pogledu želim ponoviti da se Zračna luka borila za vlastiti opstanak s minimumom letova, "neomiljena" i od Croatia Airlinesa, da su Zadar i Zadarska županija i naše turističke zajednice u posao ušle zdušno oplođujući i značajan novac koji je država godinama ulagala u ovu Zračnu luku. Vjerujem da će s ovim rezultatima to i biti nastavljeno i produljenjem piste. Uostalom time smo oplemenili državno vlasništvo nad Zračnom lukom, ali i naše.

"Smiješe" nam se i zimski letovi

- Grad Zadar, Zadarska županija i turističke zajednice radit će na tome što nam se "smiješi", a to je da Zadar postupno dobije i zimi, dakle cijelu godinu zračne veze s nekoliko istaknutih središta. To će promjeniti i karakter Zadra i ovdašnji turizam vinuti u nove pravce. Uostalom na tom tragu podrške Ryanairu otvorile su se i sve druge prilike koje se događaju u zračnom prometu.

 - Bila je to jedina opcija opstanka Zračne luke, a naš model jedinstven u kojem su Grad Zadar i Zadarska županija sa svojim turističkim zajednicama uz značajnu žrtvu ušli u projekt. Ne tek zbog Zračne luke i turizma već ukupnosti svog pozicioniranja na karti Europe. Takav udjel i teret većina sredina niti je željela, niti je bila u stanju osmisliti ovakav model koji sažima ovdašnje jedinstvo, ističe Grgurović zaključivši:

- Naravno da će s povećanim traženjem izdvajanja za bitno veći posao i ove sredine reagirati, jer to se mora učiniti, ovo je naša "zračna autocesta" i ma koja vlast u Zadru mora je dovršiti, zaključio je Grgurović.

Svaki ovaj potez prati i aktivnost TZ Zadra, odnosno Zadarske županije.

- Paralelno s uvođenjem linija odigrava se niz aktivnosti kojima se svakoj takvoj otvorenoj liniji posebnim promidžbenim kampanjama nastoji dati potpora, proširiti svijest o njima i upoznati tamošnje sredine sa Zadrom i Zadarskom županijom pa i Hrvatskom, zaključuje Šupe ističući značajna sredstva za recimo uvrštenje u aerodromske kataloge u Liverpoolu i Londonu, kao trenutačni primjer.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno