Publika na predstavi "trilogija" završila na pozornici s plesačima

Slika korisnika valentinam
HNK Zadar
Plesalo se, skakalo, daske koje život znače u jednom su se trenutku pretvorile u diskoteku, atmosfera je bila urnebesna, „Triologija“ je i više nego dobro prihvaćena u Zadru
Marin GOSPIĆ i Krešimir BUKVIĆ
Petra Hrašćanec i Marko Jastrevski

Zadarski teatar vjerojatno još nikada nije svjedočio itekako neobičnoj situaciji. Bilo je to u petak, na završnici predstave „Triologija“ Petre Hrašćanec i Saše Božića kada se gotovo sav auditorij parketa Hrvatskog narodnog kazališta Zadar digao i pridružio izvođačima na pozornici i zajedno s njima zaplesao na hitove Beatlesa, glazbenu podlogu trećeg, završnog čina predstave. Plesalo se, skakalo, daske koje život znače u jednom su se trenutku pretvorile u diskoteku, atmosfera je bila urnebesna, „Triologija“ je i više nego dobro prihvaćena u Zadru. Riječ je inače o jednoj od najizvođenijih hrvatskih plesnih predstava, komadu koji uspješno obilazi ne samo domaće već i svjetske lokacije poput Milana, Bruxellesa, Dublina, Lyona, Pariza, Ljubljane.... Saša Božić i Petra Hrašćanec progovaraju o odnosu suvremenog plesa i pop glazbe kroz tri dijela: „Love will tear us apart“, „Boys dont cry“ i „the_beatles“. Zanimljivost komada ( za zadarske prilike ) je i činjenica da je „Triologija“ okupila četiri zadarske plesačice, uz Hrašćanec i Josipu Štulić, Filipu Bavčević i Mateu Bilosnić, sve potekle iz Zadarskog plesnog ansambla, sve studirale u inozemstvu, sve danas uspješne u svom poslu, sve za ovu priliku ujedinjene u zajedničkom, kako Hrašćanec ističe – obiteljskom projektu.

Prvi dio Trilogije „Love will tear us apart“ je solo Petre Hrašćanec koja žanrovski vrluda između rock koncerta, ispovjedne forme i apstraktnog plesa. Petra pleše na odabrane ljubavne pjesme, dok u pauzama saznajemo naoko efemerne detalje o nastanku same produkcije, rasplićući suptilnu mrežu odnosa moći koja definira čin izvedbe. Za drugi dio „Boys dont cry“ Hrašćanec je nagrađena i Nagradom hrvatskog glumišta za najbolju žensku plesnu ulogu. U tom dijelu ona, u društvu Saše Božića, istražuje naslijeđe ženskih kantautorica iz razdoblja 60-ih godina prošlog stoljeća te s njima povezana pitanja ženskog identiteta na sceni i skrivenih političkih poruka koje takva glazba i ples na nju posjeduje. Treći dio „the_beatles“ bavi se Beatlesima, jednim od najkomercijalnih i najpopularnijih sastava u povijesti pop glazbe te kroz zazivanje zlatnog doba pop glazbe računa na emocionalni i tjelesni odgovor gledatelja. Sasvim pogođeno, sudeći po spomenutom odazivu na poziv na pozornicu na kraju izvedbe!

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (3 glasova)