Prigodni doček i darivanje 4 milijuntog putnika Ryanaira u Zračnoj luci Zadar; Sretna putnica, Ines Šimac iz Belgije

Slika korisnika mkvanja
Proslava za uspješan početak sezone
Zvonko KUCELIN
4-milijunta putnica Ines Šimac iz Belgije

Ines Šimac, rodom iz Crikvenice, no rođena u Belgiji,  gdje i živi, četiri milijuntna je korisnica zrakoplovne tvrtke Ryanair u  Hrvatskoj. U zadarsku zračnu luku je sletila jučer iz Eindhovena, prigodno dočekana s poklon kartama i domjenkom u njenu čast.

- Što reći, ovo je čudo i sada mi ne preostaje ništa drugo do zaigrati  večeras Euro milijun lutriju jer kad sam već takve sreće možda upali i  još koji put, kroz smijeh je zaključila.

Očekivano, za tu je priliku naručena i ogromna torta, a prvu je fetu  odrezala ona, kratko se zadržavši s okupljenim novinarima, predstavnicom Ryanaira Olgom Pawlonkovom i djelatnicima aerodroma na čelu s  direktorom Josipom Klišmanićem.

- Ryanair sa zadovoljstvom slavi 4 milijuna putnika u i iz Hrvatske  kao i rekordan raspored za ovo ljeto. U sklopu proslave ovaj mjesec u  našoj su ponudi karte iz Hrvatske s cijenom od 22,99 eura. Ova ponuda  će biti dostupna za rezervaciju do subote u ponoć 8. lipnja, a budući da  će se ove nevjerojatno niske cijene brzo rasprodati, svi oni koji ne žele  propustiti ovu priliku trebaju se prijaviti na našu web stranicu  (www.ryanair.com), naglasila je Pawlonka.

Klišmanić je rekao kako je prošlo 12 godina otkako je Ryanair počeo  letjeti u Zadar te kako su tada imali samo oko 65.000 putnika.

- Sretan sam što mogu najaviti da će ove godine u zadarskoj zračnoj  luci prometovati više od 750.000 putnika. Ryanair je najznačajniji partner u ostvarivanju tog cilja. Vjerujem da će tako i ostati i da ćemo u  budućnosti zajedno proslaviti još veći broj putnika, izrazio je nadu direktor.

Ryanair je ove sezone iz Zadra uveo nove linije za Köln, Eindhoven,  Krakow, Hamburg, Milano, Nuremberg, Poznan i Prag.

Iz tvrtke poručuju da hrvatski klijenti od sada mogu rezervirati svoje  ljetne praznike sve do ožujka 2020. godine, uživajući u još nižim cijenama i poboljšanjima njihove brige o svojim putnicima.

- Naše usluge podrazumjevaju najniže cijene, točnost, zahtjeve korisnika obrađene u roku 10 dana, novu 24/7 podršku, spajanje u dvije minute, poboljšanja skrbi, 48-satno razdoblje bez naknade za promjenu  rezervacije, program smanjenja ispusta ugljika, partnerstvo za okoliš i  oslobođenje od plastike u 5 godina, brzi i prioritetni ukrcaj za česte goste, novu tražilicu putničkih karata, sportske karte, prilagođene turističke vodiče i brže mobilne usluge, ističu iz tvrtke.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno