Zadar se predstavlja na 15 strana časopisa koji se besplatno dijeli na svim Ryanairovim letovima, a upravo je “špica”, pa se pretpostavlja da će magazin pročitati pet milijuna putnika
Ryanair za svoj inflight magazin – broj od 16. lipnja do 15. srpnja ove godine uzeo je temu Zadra i Zadarske županije posvećujući Zadru i vrlo slikovitu naslovnicu uz opsežnu reportažu na 15-ak strana.
Pod naslovom „Zadar on the ground” autori reportaže su novinarka Sophy Grimshaw i fotograf Tim White koji su reportažu pripremali tijekom travnja i svibnja 2011. godine. Navedeni magazin dijeli se besplatno na svim letovima kompanije Ryanair u navedenom vremenu, a prema procjenama izdavača ima vrlo visoku čitanost od oko 5 milijuna čitatelja.
Naravno, valja napomenuti da objava Zadra u magazinu dolazi u vrhuncu sezone letova kao i turističke sezone.
Objavi uz boravak autora prethodilo je, naravno, i dogovoranje i testiranje interesa ovdašnjih oglašivača, turističkih i poslovnih subjekata, jer kako kaže stara irska poslovica – nema besplatnog ručka.
Marina Dalmacija i marina Borik, uzele su u okviru broja i plaćene oglase na stranicama. Učinio je to i Falkensteiner Punta Skala.
Turistička zajednica Zadarske županije organizirala je partnere za oglašavanje na posebnoj stranici u čemu su joj se pridružili i Ilirija hoteli, Zračna luka Zadar i Zubarska klinika Detex, kao i TZ Zadra s popisom ključnih ljetnih događanja. Oglašen je i hotel Porto.
Opsežnu repotražu slijedi i plan grada s uputama o ključnim atrakcijama i neophodnim turističkim sadržajima, ali i mjestima kupnje, izlaska, zabave…
Po informacijama iz TZ Zadarske županije stranica oglasa u ovom magazini vrijedi 5.000 funti, ali se s obzirom na tiražu i klijentelu višestruko isplati kao ciljano ulaganje.
Iznimna reportaža najavljena je kombinacijom crteža i fotografije na naslovnici s adutima Zadra i lijepom djevojkom na Morskim orguljama. Početak reportaže s Pozdravom suncu, iznimne fotografije, popis svih atributa, ali i razgovori s ovdašnjim ljudima, obilazak od restorana, tržnica, nabrajanja idealnih suvenira uspomena na Zadar, nizanje kulturnih i zabavnih događanja u Zadru svakako je velika pozivnica gostima.
Autori su svakako osim profesionalnosti unijeli i znatnu količinu “duše” u reportažu koja premašuje standarde makar i oni bili usmjeren pozivu i afirmaciji.
Ako je suditi po viđenom u reportaži i autori misle da razloga za posjetiti Zadar ima mnoštvo, ali i Ryanair ima očito ozbiljne namjere s ovim odredištem i ubuduće.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Europska liga
“Čekičari” se žale na suce nakon ispadanja od Bayera: “Igrali smo protiv 14 igrača”
Zadar
dobrovoljni darivatelji
HUMANITARNA AKCIJA Zadarski policajci darivali krv
Ostali sportovi
Kup Dalmacije
Jadran ukupno treći na drugoj regati
Svijet
bliski istok
Iran zasad nema namjeru odgovoriti na napad
Nogomet
2. ŽNL
Nevjerojatan rezultat Debeljaka i NOŠK-a
Zadar
TUŽNA VIJEST
Preminuo bivši profesionalni košarkaš i trener Denis Skitarelić
Zadar
LIJEPA PRIČA
KONAC DJELO KRASI Zadranka Matea Ljubanović u Norveškoj ispisuje uspješnu poduzetničku priču
Zadar
HEP JAVLJA
INFORMIRAJTE SE! Brojne ulice u Zadru sutra ostaju bez električne energije
Hrvatska
DRŽAVNO IZBORNO POVJERENSTVO
Prebrojano je 99,74 posto glasova. HDZ preko noći dobio jedan dodatni mandat, IDS ga izgubio
Županija
PODRŠKA S JUGA