Petak, 19. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

16 C°

Vrhunska pozivnica u špici sezone

05.07.2011. 22:00
Vrhunska pozivnica  u špici sezone


Zadar se predstavlja na 15 strana časopisa koji se besplatno dijeli na svim Ryanairovim letovima, a upravo je “špica”, pa se pretpostavlja da će magazin pročitati pet milijuna putnika


Ryanair za svoj inflight magazin – broj od 16. lipnja do 15. srpnja ove godine uzeo je temu Zadra i Zadarske županije posvećujući Zadru i vrlo slikovitu naslovnicu uz opsežnu reportažu na 15-ak strana.
Pod naslovom „Zadar on the ground” autori reportaže su novinarka Sophy Grimshaw i fotograf Tim White koji su reportažu  pripremali tijekom travnja i svibnja 2011. godine. Navedeni magazin dijeli se besplatno na svim letovima kompanije Ryanair u navedenom vremenu, a prema procjenama izdavača ima vrlo visoku  čitanost od oko 5 milijuna čitatelja.
Naravno, valja napomenuti da objava Zadra u magazinu dolazi u vrhuncu sezone letova kao i turističke sezone.
Objavi uz boravak autora prethodilo je, naravno, i dogovoranje i testiranje interesa ovdašnjih oglašivača, turističkih i poslovnih subjekata, jer kako kaže stara irska poslovica – nema besplatnog ručka.
Marina Dalmacija i marina Borik, uzele su u okviru broja i plaćene oglase na stranicama. Učinio je to i Falkensteiner Punta Skala.
Turistička zajednica Zadarske županije organizirala je partnere za oglašavanje na posebnoj stranici u čemu su joj se pridružili i Ilirija hoteli, Zračna luka Zadar i Zubarska klinika Detex, kao i TZ Zadra s popisom ključnih ljetnih događanja. Oglašen je i hotel Porto.
Opsežnu repotražu slijedi i plan grada s uputama o ključnim atrakcijama i neophodnim turističkim sadržajima, ali i mjestima kupnje, izlaska, zabave…
Po informacijama iz TZ Zadarske županije stranica oglasa u ovom magazini vrijedi 5.000 funti, ali se s obzirom na tiražu i klijentelu višestruko isplati kao ciljano ulaganje.
Iznimna reportaža najavljena je kombinacijom crteža i fotografije na naslovnici s adutima Zadra i lijepom djevojkom na Morskim orguljama. Početak reportaže s Pozdravom suncu, iznimne fotografije, popis svih atributa, ali i razgovori s ovdašnjim ljudima, obilazak od restorana, tržnica, nabrajanja idealnih suvenira uspomena na Zadar, nizanje kulturnih i zabavnih događanja u Zadru svakako je velika pozivnica gostima.
Autori su svakako osim profesionalnosti unijeli i znatnu količinu “duše” u reportažu koja premašuje standarde makar i oni bili usmjeren pozivu i afirmaciji.
Ako je suditi po viđenom u reportaži i autori misle da razloga za posjetiti Zadar ima mnoštvo, ali i Ryanair ima očito ozbiljne namjere s ovim odredištem i ubuduće.