Vrhunska pozivnica u špici sezone

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Naslovnica posvećena Zadru

Ryanair za svoj inflight magazin - broj od 16. lipnja do 15. srpnja ove godine uzeo je temu Zadra i Zadarske županije posvećujući Zadru i vrlo slikovitu naslovnicu uz opsežnu reportažu na 15-ak strana.

Pod naslovom „Zadar on the ground" autori reportaže su novinarka Sophy Grimshaw i fotograf Tim White koji su reportažu  pripremali tijekom travnja i svibnja 2011. godine. Navedeni magazin dijeli se besplatno na svim letovima kompanije Ryanair u navedenom vremenu, a prema procjenama izdavača ima vrlo visoku  čitanost od oko 5 milijuna čitatelja.

Naravno, valja napomenuti da objava Zadra u magazinu dolazi u vrhuncu sezone letova kao i turističke sezone.

Objavi uz boravak autora prethodilo je, naravno, i dogovoranje i testiranje interesa ovdašnjih oglašivača, turističkih i poslovnih subjekata, jer kako kaže stara irska poslovica - nema besplatnog ručka.

Marina Dalmacija i marina Borik, uzele su u okviru broja i plaćene oglase na stranicama. Učinio je to i Falkensteiner Punta Skala.

Turistička zajednica Zadarske županije organizirala je partnere za oglašavanje na posebnoj stranici u čemu su joj se pridružili i Ilirija hoteli, Zračna luka Zadar i Zubarska klinika Detex, kao i TZ Zadra s popisom ključnih ljetnih događanja. Oglašen je i hotel Porto.

Opsežnu repotražu slijedi i plan grada s uputama o ključnim atrakcijama i neophodnim turističkim sadržajima, ali i mjestima kupnje, izlaska, zabave...

Po informacijama iz TZ Zadarske županije stranica oglasa u ovom magazini vrijedi 5.000 funti, ali se s obzirom na tiražu i klijentelu višestruko isplati kao ciljano ulaganje.

Iznimna reportaža najavljena je kombinacijom crteža i fotografije na naslovnici s adutima Zadra i lijepom djevojkom na Morskim orguljama. Početak reportaže s Pozdravom suncu, iznimne fotografije, popis svih atributa, ali i razgovori s ovdašnjim ljudima, obilazak od restorana, tržnica, nabrajanja idealnih suvenira uspomena na Zadar, nizanje kulturnih i zabavnih događanja u Zadru svakako je velika pozivnica gostima.

Autori su svakako osim profesionalnosti unijeli i znatnu količinu "duše" u reportažu koja premašuje standarde makar i oni bili usmjeren pozivu i afirmaciji.

Ako je suditi po viđenom u reportaži i autori misle da razloga za posjetiti Zadar ima mnoštvo, ali i Ryanair ima očito ozbiljne namjere s ovim odredištem i ubuduće.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno