Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

14 C°

Veže se gdje tko hoće i kad hoće!

Autor: Jelica Farkaš

05.08.2012. 22:00
Veže se gdje tko hoće i kad hoće!

Foto: Jelica FARKAŠ



Grad Biograd i Športsko ribolovna udruga Podlanica uputili su Ministarstvu zahtjev, točnije pismo namjere da se raspiše natječaj za koncesiju za lučicu Jaz i to još prije otprilike godinu dana. No odgovora nema, to traje i traje, a u lučici je pravi Divlji zapad. Veže se tko gdje i kako hoće, a prigovaraju s razlogom, ističe Pešić


Nezadovoljstvo korisnika usluga u biogradskoj Gradskoj lučici  može se u gradu čuti na svakom koraku. Tko se tamo  može privezati, tko dizati i  spuštati brod i po kojoj cijeni  te zašto je to tako različito se  interpretiraju. Najviše je  onih koji za nastalo stanje  kritiziraju gradsku vlast,  točnije gradsku tvrtku  Bošana, koja je donedavno i  skrbila nad lučicom.
 No to više nije tako, a da je  u njoj prisutno niz problema  i nejasnoća u to nema sumnje. Potvrdio nam je to direktor gradske tvrtke Bošana  Krunoslav Pešić.
– Mnogi ljudi ne znaju da  gradska lučica Jaz i obalni  dio rive već dvije godine nisu  u našoj nadležnosti. Naime,  nakon isteka koncesije zatražili smo od Županijske  lučke uprave Zadar produljenje koje su nam odbili.  Obrazložili su to izmjenama  i dopunama novog Zakona o  pomorskom dobru i lukama  te su slijedom toga do daljnjega oni i preuzeli upravljanje lučicom. No, grad  Biograd donio je promjene  Prostornog plana grada prema kojem je lučica Jaz prenamijenjena iz komunalnog  u sportski vez, a to znači da  Županijskoj lučkoj upravi  prestaje pravo upravljanja te  je ona pod direktnom upravom Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Grad  Biograd i Športsko ribolovna  udruga Podlanica uputili su  Ministarstvu zahtjev, točnije  pismo namjere da se raspiše  natječaj za koncesiju za  lučicu Jaz i to još prije otprilike godinu dana. No odgovora nema, to traje i traje,  a u lučici je pravi Divlji zapad. Veže se tko gdje i kako  hoće, a prigovaraju s razlogom, jer je doista totalno  nedefinirano stanje. Dok je  lučica bila u našoj koncesiji,  mi smo imali ugovore s vlasnicima brodova, a u cijeni  ugovora bila je i odredba o  besplatnom spuštanju ili dizanju broda. No kako više  nema važećih ugovora, a dizalica je u vlasništvu tvrtke  Bošana, ona danas normalno radi, ali po važećem cjeniku, koji je isti za sve korisnike, pojašnjava Krunoslav Pešić. 
Vjeruje se da je i ta nejasnoća izazvala dosta ljutnje vlasnika bodova. Nažalost, dok Ministarstvo ne riješi  taj problem i dok lučica ne  dobije koncesionara koji će o  njoj kvalitetno skrbiti, i nadalje će biti nered kakav se  događa i ovoga ljeta.