Puknuta cijev ostavila Borik bez kapi vode

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Marin GOSPIĆ

"Zbog radova na vodoopskrbnom sustavu, dana 6.8.2016. godine od 9 do 16 sati, bez vode će biti potrošači u Zadru, u Ulici Antuna Gustava Matoša uključujući Falkensteiner hotele i Puntamika," glasila je kratka i jasna obavijest na stranicama zadarskog Vodovoda. No, naoko jednostavna informacija za sve turističke ugostitelje na predjelu Borika, uključujući navedene hotele, nije bila nimalo bezazlena. Oni su svojim gostima morali objašnjavati zašto usred ljeta tijekom cijeloga dana ne mogu koristiti tuš, zbog čega su neki, prema ipak nepotvrđenim informacijama, prijetili i odlascima, a ugostitelji su za taj dan "skidali" cijene smještaja.

Razlog nestašice vode na Boriku bilo je puknuće cijevi u Ulici Antuna Gustava Matoša zbog čega su na terenu bile i ekipe zadarskog Vodovoda, a tek što su popravili jednu cijev, pukla je druga pokraj nje.

- Radi se o starim cijevima. Ljeti s turistima i pojačanom potrošnjom vode zbog većih tlakova dolazi do pucanja cijevi, ali šteta je već sanirana, rekao je kratko direktor Vodovoda Tomislav Matek.

I dok se protok vode normalizirao u večernjim satima, ostaje ipak neodgovoreno par pitanja. Jedno je svakako pitanje infrastrukture, očigledno potpuno zastarjele i dotrajale koja u ozbiljnom turističkom gradu ne bi smjela "izdati" baš dolaskom turista, a drugo je pitanje tko će još nakon svega platiti za svu tu prolivenu vodu koja je čitavog dana vrila Borikom?

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno