Paški sir nije se dojmio Kineza, ali zato su oduševljeni Maraschinom

Slika korisnika admin
Sastanak kineskih gospodarstvenika s predstavnicima Maraske

Za posjeta Gradu Zadru, Zračnoj luci, Gaženici i Poslovnoj zoni u Poličniku, kineska delegacija dalje od očiju javnosti održala je sastanak s rukovodstvom Maraske koje im je organiziralo prezentaciju najpoznatijih proizvoda tvrtke. Kineski gospodarstvenici osobito su zainteresirani za Maraschino, svjetski poznati proizvod, po kojemu je zadarska tvornica za proizvodnju alkoholnih i bezalkoholnih pića najpoznatija u svijetu.

Interes Kineza u Zračnoj luci Zadar, trajektnoj luci Gaženica i Poslovnoj zoni Grabi leži u mogućnosti ulaganja u Zadarsku županiju. Sastanak u Marasci, pak, organiziran je s drugačijim ciljem - Kinezi su zainteresirani za uvoz Maraskinih proizvoda. Delegaciju su u ime uprave primili Ante Zovko i Natko Ivković.

Otvaranje velikog tržišta

- Sastanak u Marasci organiziran je kako bi se delegacija kineskih gospodarstvenika uvjerila u mogućnosti plasmana njihovih proizvoda na veliko kinesko tržište. Najviše su zainteresirani za Maraschino, pa su ih zanimali detalji izvoza tog čuvenog pića koje je i zaštitni brend tvrtke. Znaju već da Maraska ima stoljetnu tradiciju i da je svojim proizvodima osvojila mnoga tržišta, pa bi ovo bila obostrana korist i za Marasku i za Kinu koja bi na ovaj način dobila njihove proizvode - kazao nam je Mario Rendulić, predsjednik CSEBA-e, organizacije koja je u Zadar dovela kinesku delegaciju i već dvije godine radi na uspostavi suradnje između kineske pokrajine Chongqing i Zadra.

Već smo pisali da su Kinezi izuzetno zadovoljni onim što su vidjeli u Zadru, osobito blizinom Zračne luke, autoceste i luke Gaženica, što im u slučaju sklapanja ugovora o ulaganjima u zadarsko gospodarstvo omogućuje brzu distribuciju robe. No, sada kad su vidjeli i paletu najpoznatijih Maraskinih proizvoda, ostaje za vidjeti hoće li ovaj sastanak donijeti kakav konkretan dogovor o izvozu pića u Kinu.

Nakon Maraske Kinezi su upoznali još jedan zadarski brend, mada mnogo mlađi od ove svjetski poznate tvrtke, a to je Muzej antičkog stakla. Tamo su razmatrane mogućnosti organizacije turističkih izleta do Paga za njihove turiste:

Prezentacija Paga

- Pokazali smo im slajdove s najpoznatijim lokacijama Paga i oduševljeni su njegovim starinama. Cijeli grad im je velika atrakcija i složili su se kako bi bilo dobro napraviti programe posjete i ovom gradu. Organizirana im je i prezentacija čuvenog paškog sira, međutim, to nije ostavilo dojam na njih kao neke druge stvari koje su ovdje vidjeli jer je poznato da Kinezi nemaju kulturu konzumiranja sira - kaže Rendulić.

 

 

 

 

 

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno