Foto: PIXELL
Hrvatske željeznice odlučile su se za modernizaciju poslovanja jer za suvremenim željeznicama i te kako zaostaju, a posebice se to odnosi na nedostatak Android i I-phone aplikacija voznog reda
Dok su u 21. stoljeću naši kondukteri postali blagajnici i ručno ispisuju blok-karte u vlakovima, a posebice nakon zatvaranja pojedinih blagajni na kolodvorima, njihovi kolege u Mađarskoj već godinama to rade isključivo elektronski. Kako saznajemo, i Hrvatske željeznice odlučile su se za modernizaciju poslovanja jer za suvremenim željeznicama itekako zaostaju, a posebice se to odnosi na nedostatak Android i I-phone aplikacija voznog reda, koje odavno imaju čak i Željeznice Srbije, i kupnju karata preko interneta, koja u Hrvatskoj još uvijek nije dostupna. Prema najavama sudeći, tradicionalne ručno ispisane karte u vlakovima uskoro odlaze u ropotarnicu povijesti.
Automati za prodaju karata
– Općenito je srednjoročni plan HŽ Putničkog prijevoza potpuna informatizacija prodajnog i rezervacijskog sustava, razvoj i implementacija novih kanala prodaje u skladu s komunikacijskim trendovima, kao i širenje mreže prodajnih mjesta željezničkih karata, npr. uvođenje automata za prodaju karata na nekim kolodvorima. Navedeno podrazumijeva da se nijedna prijevozna karta više ne ispostavlja ručno, odnosno da se ispostavljaju samo elektronske karte, kaže Mihaela Tomurad-Sušac, donedavno šefica Korporativnih komunikacija HŽ-a, a od 1. studenoga šefica Odnosa s javnošću HŽ Putnički prijevoz.
Doznajemo da informatizacija uključuje opremanje vlakopratnog osoblja mobilnim uređajima, kojima će kondukteri brže pregledavati i ispostavljati prijevozne karte u vlaku.
Modernizacija pruga
Krajem listopada završen je statusni i strukturni dio promjena sustava HŽ Holdinga predviđenih Programom restrukturiranja i počela je nova faza u organizaciji željeznice u Hrvatskoj, prema kojoj će tri samostalne tvrtke tražiti novu priliku za poslovanje na liberaliziranome tržištu željezničkih usluga. HŽ Infrastruktura bavit će se obnovom i modernizacijom pruga te upravljanjem prometom, a njezino će redovito poslovanje, u skladu sa Zakonom o željeznici, biti financirano iz državnog proračuna.
– HŽ Putnički prijevoz operator je putničkog prijevoza, a cilj tvrtke je održivo tržišno poslovanje uz minimalne subvencije iz državnog proračuna za pruge koje su u javnom interesu, a čiji prihod ne pokriva troškove. HŽ Cargo je operator teretnog prijevoza, čiji je cilj održivo tržišno poslovanje bez subvencija iz proračuna, zaključila je Tomurad-Sušac.
najnovije
najčitanije
Crna Kronika
PRIJEVARA
PRIJEVARA U ZADRU Uzeo predujam za građevinske radove, ali niti je radove započeo, niti je novac vratio
Zadar
DAN KARIJERA
Uskoro Dan karijera Pomorskog odjela
Crna Kronika
STRAHOTA
Priveden mučitelj i zlostavljač pasa. Imao i vukove, a nanosio im bol, patnju i ozljede te ograničavao kretanje
Zadar
PREDBLAGDANSKA PONUDA
BILI SMO NA ZADARSKOJ TRŽNICI I RIBARNICI: ‘Prodaja ide slabo, mislim da su centri učinili svoje…’
Zadar
»RAT« U VIJEĆNICI
Radeta: Između Dukića i proračuna samo je pet litara boje i malo hrabrosti
Scena
DAO PODRŠKU BABY LASAGNI
URNEBESNI VIDEO ZADARSKE LEGENDE Pogledajte kako Grdović pleše na Rim Tim Tagi Dim!
Plodovi zemlje i mora
NAJULOV 2024.
IMPRESIVAN ULOV DOMAGOJA BAŠIĆA: ‘Samo što san spustija skosavicu u more, bum…’
Zadar
ĐIR PO KVARTU
ĐIR PO KVARTU (6) Kanalizacija na Ploči trebala bi biti prioritet: ‘To je sramota. Nervira me kad…’
Crna Kronika
KRAĐE
U Ričinima lopov iz kuće ukrao novac i ručni sat, krađa zabilježena i u Arbanasima…
Zadar
predizborni program