Unatoč krizi moguće povećati prodaju

Slika korisnika admin
Vedran SITNICA
Na seminaru se ukazalo na važnost poznavanja i korištenja alata, tehnika i instrumenata za pospješivanje prodaje

U Hrvatskoj gospodarskoj komori - Županijskoj komori Zadar jučer je održan seminar na temu "Kako pospješiti prodaju i povećati prihod - alati i tehnike unaprjeđenja prodaje".

Na seminaru se ukazalo na važnost poznavanja i korištenja alata, tehnika i instrumenata za pospješivanje prodaje te su sudionici osposobljeni za njihov izbor i korištenje.

Unaprjeđenje prodaje jedan je od najučinkovitijih instrumenata marketinga koje poduzeća koriste, a izaziva brzu i jaku reakciju potrošača. Ono donosi znatno brže i mjerljivije odazive u prodaji nego što to čini oglašavanje.

- Iako je kriza, moguće je povećati prodaju. Treba odrediti ciljnu skupinu, što ona traži i na koji joj način pristupiti. Povećanje prodaje danas nije tako lako kao u vrijeme dok nije bilo krize, rekao je predavač Jan Kreber dodajući da je unaprjeđenje prodaje danas puno važnije nego što je bilo prije nekoliko godina jer se danas traže kratki poticaji za kupnju.

- Nekada je oglašavanje bilo najvažnije, pa odnosi s javnošću, a danas je to unaprjeđenje prodaje. Tvrtke se fokusiraju na kratkoročne akcije koje će im u što kraćem vremenu donijeti što veći prihod i zatim pronaći novu ideju. Stalno se mora raditi, zaključio je Kreber.

Kategorija: 
Tag: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno