Srijeda, 24. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

10 C°

Kamp “Park Soline” s 38 posto rasta

Autor: Damir Maričić

06.06.2010. 22:00
Kamp “Park Soline” s 38 posto rasta


Ilirijin kamp Park Soline već treću godinu zaredom nastavlja sa izvanrednim rezultatima pa je u prvih pet mjeseci 2010. godine realizirao 38 posto više noćenja nego u istom razdoblju 2009. godine, javljaju nam iz Ilirije.
Od toga su individualci ostvarili rast noćenja za čak 84 posto. Posebno je značajna činjenica da su čak 92 posto noćenja ostvarili gosti sa zapadnoeuropskih emitivnih tržišta s dugom i bogatom kamping tradicijom kojima je na prvom mjestu kvaliteta i visoki standard usluge.
Iako je samo riječ o rezultatima u predsezoni oni su ipak značajan pokazatelj za samo srce turističke sezone. Prema trenutačnom stanju bukinga Park Soline nadmašit će i prošlogodišnje rekordne rezulatate od preko 201 tisuću noćenja.
Prepoznatljivosti kampa na međunarodnom turističkom tržištu zasigurno su pridonijele renomirane europske kamping udruge dodijelivši mu prestižna priznanja za dosadašnje rezultate, kvalitetu usluge i sadržaja te uređenost, što je posljedica višegodišnjeg ulaganja u njegovu cjelokupnu ponudu s ciljem stvaranja ekskluzivne kamping ponude, ali i Biograda kao nove hrvatske kamping destinacije.
Najveći europski autoklub njemački ADAC kampu je za 2010. godinu dodijelio žutu tablu za ponudu najamnih smještaja u konkurenciji između 1.630 europskih turističkih naselja s ponudom najamnog smještaja, s čim se uz Ilirijin kamp može pohvaliti tek 137 europskih turističkih naselja. Također mu je i talijanska krovna kamping udruga Confedercampeggio za 2010., kao i za prethodnu 2009. godinu dodijelila priznanje Qualita i simpatia.
Pored priznanja vodećih njemačkih i talijanskih kamping udruga i u zemljama Beneluxa, posebice Nizozemskoj i Belgiji, poznatim po dugoj kamping tradiciji, prepoznata je ponuda Parka Soline.
Njihovi kamping klubovi poput Membre de’ L’Alliance Internationale de Tourisme već drugu godinu zaredom preporučuju Park Soline svojim članovima dok ga je istovremeno nizozemski Campinglife nominirao za 2011. godinu za nositelja prestižne titule Top European Campsite.
Poslovni prihodi tvrtke, unatoč pesimističnim najavama i predviđanjima za turističko tržište, su na razini ostvarenih prihoda za prvih pet mjeseci 2009. godine, što je u okviru Ilirijinih planova i očekivanja.
– Uzimajući u obzir trenutačne otežane uvjete poslovanja, utjecaj globale gospodarske krize na našim najvažnijim tržištima, izrazitu konkurentnost mediteranskih zemalja ponajprije Turske i Grčke te sezonski karakter hrvatskog turizma ostvareni rezultati daju nam dovoljno optimizma da će nadasve teška, neizvjesna i nepredvidljiva sezona 2010. biti u okviru postavljenog plana, odnosno postizanja rezultata iz 2009. godine, smatraju u Iliriji.