CC kao comfort-coupe

Slika korisnika admin
Autor: 
passat
Profinjena izdužena linija

Ni Volkswagen nije mogao ostati imun na tržišne trendove koji traže atraktivne, ali prostrane automobile. Kako je prostor za lansiranje nečeg novog unutar postojećih automobilskih kategorija značajno sužen, smišljaju se nove u kojima nema konkurencije. Mercedes CLS otvorio je novo poglavlje limuzina s obilježjima coupea, a sada se i VW uključio u bitku, osobito za sve zanimljivije sjevernoameričko tržište. Nastao na tragu Passata koji je uz Varianta dostigao fascinatnih 15 milijuna primjeraka, Passat CC se nametnuo kao logično rješenje. Opravdano je stoga da je prvi VW-ov novitet u ovoj godini ugledao svjetlo dana upravo na salonu u Detroitu, dok su prvi kilometri na hrvatskom tlu voženi prošloga tjedna. Volkswagen Passat CC s jedne strane spaja dinamiku coupea dok s druge strane zadržava limuzinske standarde poput prostranosti i praktičnosti četverovratne karoserije. Iako je oznaka CC na automobilskom tržištu već godinama sinonim za coupe-cabrio, u Wolfsburgu su mu podarili novo značenje (comfort-coupe).

Dugonajavljivani Volkswagenov četverovratni coupe bazira se na platformi Passata i dug je 4.796 mm što je +31 mm u odnosu na limuzinu. Također, povećana je i širina za 36 mm, dok je visina, u skladu sa sportskim karakterom, manja za 50 mm. Passat CC pozicioniran je kao premium vozilo srednje klase, a krasi ga izražajan prednji kraj s dominantnom maskom hladnjaka i tri velika usisnika zraka. Osim estetske funkcije, branik ima i značajnu aerodinamičku funkciju pri većim brzinama, a Passat CC se ujedno može pohvaliti odličnim koeficijentom otpora zraku od 0,29. Bočna silueta očekivano privlači najveću pažnju, s coupeovskom linijom i trendovskim vratima bez okvira stakala. Straga je CC prepoznatljiv i dojmljiv s novodizajniranim svjetlima i linijama koje sugeriraju moć i eleganciju.

Coupeovsko razmišljanje nastavlja se i u unutrašnjosti u kojoj su, za razliku od limuzine, četiri ergonomska sjedala od kojih su prednja serijski podesiva u šest smjerova, a opcijski čak u dvanaest. Stražnja klupa rezervirana je za dva odvojena sjedala, a između njih smjestio se držač za čaše s pokrovom i središnji naslon za ruke, čijim se spuštanjem omogućava utovar dugačkih predmeta. Prtljažni prostor nudi više nego dovoljne 532 litre prostora. CC po uzoru na Phaetona ima instrumente s bijelim pozadinskim svjetlom, sportski trokraki upravljač te touch screen nadzor audio, medijskog i klimatizacijskog sustava.

Volkswagen je za Passat CC predvidio gamu od pet motora. U početku prodaje na europskom tržištu Passat CC bit će dostupan s dva benzinca (160 i 300 KS) te jednim dizelašem (140 KS), a uskoro će uslijediti i TSI s 200, odnosno TDI sa 170 KS. Imali smo prigode iskušati osnovni 1,8-litreni TSI benzinac: razvija 160 KS pri 5.000 okr/min i 250 Nm okretnog momenta pri iznimno niskih 1.500 okr/min. Osim niske prosječne potrošnje (7,6 l/100 km), odlikuju ga i sportske performanse; ubrzanje do 100 km/h za 8,6 sekundi i maksimalnih 222 km/h, što su za ovako velik automobil dobre brojke. Dolazi u kombinaciji sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem, a dostupan je uz doplatu i DSG mjenjač. Za razliku od limuzinske i karavanske inačice Passata, CC je namjerno ponuđen sa samo jednim paketom opreme koji uz sve uobičajeno sadrži i ABS, ESP, ASR, EDS, MSR, kompletni sustav zračnih jastuka, audio i klima-uređaj, putno računalo, multifunkcionalni display, sportski ovjes, sustav nadzora pritiska u gumama, 17-inčne alunaplatke... Tako opremljen košta 224.299 kuna, a dodate li tomu drukčije dizajnirane naplatke, ksenonska svjetla i maglenke, elektronsko podešavanje ovjesa (DCC), alarm, pomoć pri bočnom parkiranju, tempomat, automatsku klimu ili presvlake sjedala u kombinaciji kože i alcantare, onda se i cijena popne na visokih 292 tisuća kuna. No, i uz to ne sumnjamo kako će Passat CC steći brojne poklonike na hrvatskom tržištu.

 

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno