Poznati zadarski hotel Pinija u Petrčanima ovu je sezonu završio s uspjehom – tako nam kaže direktor Dragan Šimac.
– Ove smo sezone, poučeni iskustvima i problemima koje su svi hotelijeri imali prošle godine, hotel otvorili ranije, pred Uskrs. Tom smo se dobro promišljenom, a kako se kasnije pokazalo, vrlo uspješnom odlukom, mogli na vrijeme pripremiti za ovu sezonu i sve moguće probleme i zastoje u poslovanju, koji su se pojavili s pandemijom koronavirusa, kazuje nam Šimac i naglašava kako su ove godine imali priliku pripremiti se bolje nego ikad, pronaći obrazovano i kvalitetno osoblje i obrazovati ih za rad u stresnim uvjetima.
– Ljetna sezona je prošla za svaku pohvalu. Mjesecima smo se zapravo pripremali za špicu sezone, koja je prošla iznad svih očekivanja. Interes za našim uslugama produžio se i nakon ljeta, tako da smo u posezonu ušli s dobrim rezultatima. Radimo osam mjeseci u kontinuitetu te se polako pripremamo za zatvaranje objekta preko zime, istaknuo je Šimac i dodao kako je iznimno sretan što su pametnim planiranjem i zapošljavanjem uspjeli izbjeći dio kaosa, do kojeg je došlo u turističkoj industriji zbog naglog porasta potražnje nakon popuštanja epidemioloških mjera.
– Na otvorenju sezone puno su nam pomogli domaći gosti, koji su u strukturi korisnika naših usluga prevladavali u predsezoni. Njihovu vjernost nikada ne zaboravljamo te su domaći gosti bili česti posjetitelji našeg hotela cijele sezone. Drago mi je kazati kako su se naši stalni gosti ove godine i nekoliko puta u sezoni vraćali u hotel. Zbog neizvjesne situacije na tržištu turizma, ove smo se godine fokusirali na direktni buking i komunikaciju, kako bi našim klijentima mogli pružiti što bolju uslugu, istaknuo je Šimac.
Veliki je fokus, dodaje Šimac, stavljen na povećanje standarda higijene i sigurnosti.
– Primijetili smo kako gostima fali direktan kontakt i komunikacija s našim zaposlenicima. Siguran sam kako su visoki higijenski standardi odigrali važnu ulogu prilikom odluke klijenata o boravku u našem hotelu. Broj gostiju hotela cijelo je vrijeme bio ograničen, naročito u restoranima i barovima. Poneki su nam se klijenti zbog dužih čekanja i gužvi znali i žaliti, no svi su problemi brzo otklonjeni kada im je objašnjeno kako su sve epidemiološke preporuke uvedene radi njihove sigurnosti, kazao je Šimac te dodao kako su u rujnu i listopadu poslovali odlično.
– Nakon zatvaranja objekta, prekidamo s primanjem rezervacija, te se okrećemo vjenčanjima i pripremamo proslavu Nove godine. Za sljedeću su nam sezonu u planu već projekti nadogradnje i razvoja objekta, kao i daljnja edukacija o obučavanje zaposlenika. Prostora za razvoj i širenje uvijek ima, tako da su nam u planu i nova zapošljavanja, zaključio je Šimac.
najnovije
najčitanije
Nogomet
Poštuju stav klubova
Šveđani neće uvesti VAR u svoje lige, nogometni klubovi su protiv tehnologije
Županija
blagdan svetog Jurja
SVEČANA SJEDNICA Dodijeljene godišnje nagrade i priznanja Općine Starigrad
Hrvatska
mladi protiv genocida
Val studentskih prosvjeda zbog rata u Gazi širi se na Francusku
Županija
uskoro radovi
Sve spremno za nastavak obnove prstena povijesnih bedema u Ninu
Ostali sportovi
OI u Parizu
Čak 6000 policajaca osiguravat će dolazak olimpijskog plamena u Marseille
Nogomet
Nogometaš iz Vrane
Ante Zurak nakon nogometne karijere ‘ušao’ u poljoprivredne vode: ‘Ovo mi je puno manje stresnije…’
Crna Kronika
PU ZADARSKA
VOZAČ JE UHIĆEN Na Bilom Brigu mrtav pijan skrivio prometnu nesreću pa pobjegao, uhvaćen je
Županija
EDUKACIJA I INTEGRACIJA
Radnici iz Filipina i Nepala čine 10 posto zaposlenih u Cromarisu: ‘Posao je izvrstan, jako mi se sviđa…’
Zadar
NAVIJAČKA PJESMA
VIDEO Predstavljena ‘Diži se grade’, nova zadarska navijačka pjesma: ‘Nastala je iz ljubavi prema…’
KK Zadar
POVIJESNA UTAKMICA