Subota, 4. svibnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

15 C°

Sredstva za promidžbu vina

07.01.2014. 23:00


Bruxelles se odlučio objelodaniti natječaj za dobivanje sredstava za promidžbu vina.
Što znači takva odluka za hrvatsko vinarstvo, pita me u Rivi novinar Marčina.
Puno, ako se pristupi učinkovitoj i valjanoj prosudbi – što, koliko i kako promicati hrvatsko vinarstvo.
Moguće je promovirati hrvatska vinogorja, hrvatsku tradiciju vinarstva i proizvode.
Nije zgorega pridodati povijest potrošnje kakvonosnih hrvatskih vina na europskim kraljevskim, plemićkim i predsjedničkim dvorima.
Novija promidžba vina treba se temeljiti na proizvodima dobivenim na domaćim loznim kultivarima.
Najbolje je naglasiti mirise i okuse posebnih vina, vina od grožđa ekološke proizvodnje, posebne mirise i okuse domaćih sorti.
Treba ukazivati na dobre obiteljske proizvođače, vrijedne vinare s dugogodišnjom vinskom tradicijom.
U promidžbi treba pridodati posebne vinogradarske položaje, dosadašnje najuspjelije tvorevine vina po vrstama, tipovima vina, tržnim vinskim nišama, godinama proizvodnje, vino posebnih tehnologija, posebno za sortna vina i  mješavine.
Treba organizirati promidžbene kušaonice vina.
Ono što proizvođači vina ne smiju zaboraviti je da svaka promidžbena poruka treba biti upućena već dobro nam poznatom i istraženom potrošaču, kojega samo trebamo obavijestiti da će za stanoviti iznos novaca od nas dobiti ono što upravo traži i želi.
A poruka upućena potrošačima treba poteći od njih samih, sadržavati njihov odgovor, što bi oni željeli čuti o proizvodnji, o proizvođaču, o proizvodu, o kakvoći, visini cijene za koju su spremni izdvojiti novac.
Vaš Bage