Hrvataka se predstavlja kao biser i “najnovija” europska rivijera – Nagalsak je na kulturi i zaštićenim objektima pod UNESCO-om
Ugledni Američki magazin za putovanja i marketing u svom travanjskom broju izniman je prostor posvetio Hrvatskoj, a naslovnicu okitio prizorom Nina. Na pet strana magazina, ne računajući naslovnicu predstavljeni su i biseri jadranske obale upravo pod tim naslovom. Maria Lisella otvara napis naslovom “Europska najnovija rivijera”. Autorica kaže kako svatko tko sumnja u elitnost ovdašnjih turističkih odredišta treba pregledati preko 120 članaka u putopisnim odjelima ili popis UNESCO-a gdje autorica navodi (moguće znajući više od nas) skoro uvrštenje sedmog objekta na popis (riječ je o poljima Starog Grada na Hvaru). Podsjeća da je slava Istre već odavno uspoređena s Toscanom, ali ističe i mnoštvo “skrivenih kutaka” za Amerikance koji plijene pozornost sve izrazitije.Spominje Hvar kao 11. na listi 53 mjesta za posjetiti u New York Timesu. Isto dalmatinsku obalu proglašva novom rivijerom, a Hvar Saint Tropezom. Slijedi navođenje naših kulturnih i prirodnih spomenika unijetih u svjetsku baštinu UNESCO-a.Autorica navodi agencije koje nude i ture za Hrvatsku polazeći upravo sa spomeničkom baštinom i turom od Dubrovnika. Velika pažnja, uz navođenje svih dostupnih web adresa, data je kulturnim programima i institucijama te samom Zagrebu. Svoje mjesto u prikazu našao je i Đurđevac s pričom o Picokima, Varaždin itd.Slijedi razgovor s direktoricom ureda Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Nenom Komaricom naslovljen; Hrvatska – volja za obnovom i čuvanjem. Naglasak je na kulturi, njenom očuvanju i prezentaciji, ali se svakako spominje dobra vrijednost za novac, kao i odsustvo masovnog turizma. Istaknuto je nekoliko lokaliteta otrgnutih propadanju, objekata i prirodnih fenomena o kojima Hrvatska kontinuirano brine kao svojevrsna pozivnica na turizam u otkrivanju.
Kulturološka afirmacija Nina
Mariju Dejanović direktoricu TZ Nina upravo pristiglu sa Zagrebačkog velesajma, gdje je na sajmu turizma imala čast voditi štand Hrvatske turističke zajednice, upitali smo za komentar ove naslovnice:– Oduševljena sam što se Nin polako penje na pozornicu, odnosno stiče turističku prepoznatljivost. To što je na naslovnici uglednog časopisa, predstavljajući tim i Hrvatsku, govori da je i u okvirima turističklih radnika koji predstavljaju Hrvatsku prihvaćen kulturološki i povijesni značaj Nina. Članak sam pročitala i vidjela da je naglasak na kulturološkim sadržajima. Tu je i naša Condura Croatica. Mislim da to potvrđuje da je Nin zauzeo svoje mjesto u predstavljanju njegovanja i zaštite naše kulturne baštine.Ako mogu iskoristiti ovu prigodu i kazati da je reklama i prepoznatljivost iznimno bitna. Znate da je kod nas bila Playboyeva zečica Bridget Marquardt snimajući priloge na našim plažama. Mediji vole senzacije pa je po našoj usputnoj provjeri efekta toga nađeno da je Nin uz njene slike završio u 28 naših medija. Promocija je to Nina, plaža i ljekovitog blata, makar praćenje od strane medija, ciljalo na spektar, odnosno sasvim drugu svrhu.
najnovije
najčitanije
Zadar
DAN OTVORENIH VRATA
Lions klub Zadar poziva na Dan otvorenih vrata
Crna Kronika
PROMETNA NESREĆA
NESREĆA U BANJEVCIMA Muškarac sletio s kolnika i zadobio teške tjelesne ozljede
Zadar
IZBORI
ANALIZA: HDZ je u Zadru dobio najviše glasova, ali im popularnost – pada
Zadar
JAVLJA DHMZ
VREMENSKA PROGNOZA Pogledajte kakvo nas vrijeme čeka danas
Style
Antidepresiv
Iznimna svojstva eteričnog ulja bergamota za dobrobit fizičkog i mentalnog blagostanja
Zadar
U CARSTVU SIRA
GLIGORA O ŠIRENJU PROIZVODNJE: ‘Čobani će biti Nepalci, plan je da stado sirane naraste do tisuću ovaca…’
Zadar
pojačan promet
OBAVIJEST MORH-a Kroz Zadar će proći hrvatska i španjolska vojna vozila, očekuju se gužve
Zadar
POČIVAO U MIRU
OD ‘SKITE’ SE OPRAŠTAJU BROJNI ZADRANI: ‘Veliki košarkaški virtuoz, zaljubljenik u košarku…’
Nogomet
MOHAMMED ALIYU OKECHUKWU
Nigerijac s biogradskom adresom: ‘Ako igraš u Hrvatskoj, moraš govoriti hrvatski’
Zadar & Županija
OSEBUJAN NASTUP