Nin na američkoj naslovnici

Slika korisnika admin
nin
Naslovnica s Ninom

Ugledni  Američki magazin za putovanja i marketing u svom travanjskom broju izniman je  prostor posvetio Hrvatskoj, a  naslovnicu okitio prizorom Nina.
Na pet strana magazina, ne  računajući naslovnicu predstavljeni su i biseri jadranske obale upravo pod tim naslovom.   Maria Lisella otvara napis naslovom "Europska najnovija rivijera". Autorica kaže kako  svatko tko sumnja u elitnost  ovdašnjih turističkih odredišta  treba pregledati preko 120 članaka u putopisnim odjelima ili  popis UNESCO-a gdje autorica navodi (moguće znajući  više od nas) skoro uvrštenje  sedmog objekta na popis (riječ  je o poljima Starog Grada na  Hvaru). Podsjeća da je slava  Istre već odavno uspoređena s  Toscanom, ali ističe i mnoštvo  "skrivenih kutaka" za Amerikance koji plijene pozornost  sve izrazitije.
Spominje Hvar kao 11. na  listi 53 mjesta za posjetiti u  New York Timesu. Isto dalmatinsku obalu proglašva novom rivijerom, a Hvar Saint  Tropezom. Slijedi navođenje  naših kulturnih i prirodnih  spomenika unijetih u svjetsku  baštinu UNESCO-a.
Autorica navodi agencije  koje nude i ture za Hrvatsku  polazeći upravo sa spomeničkom baštinom i turom od  Dubrovnika. Velika pažnja, uz  navođenje svih dostupnih web  adresa, data je kulturnim programima i institucijama te samom Zagrebu.
Svoje mjesto u prikazu  našao je i Đurđevac s pričom o  Picokima, Varaždin itd.
Slijedi razgovor s direktoricom ureda Hrvatske turističke zajednice u SAD-u Nenom Komaricom naslovljen;  Hrvatska - volja za obnovom i  čuvanjem.
Naglasak je na kulturi, njenom očuvanju i prezentaciji,  ali se svakako spominje dobra  vrijednost za novac, kao i odsustvo masovnog turizma. Istaknuto je nekoliko lokaliteta  otrgnutih propadanju, objekata i prirodnih fenomena o kojima Hrvatska kontinuirano  brine kao svojevrsna pozivnica  na turizam u otkrivanju.

Kulturološka afirmacija Nina
Mariju Dejanović direktoricu TZ Nina upravo pristiglu sa Zagrebačkog velesajma, gdje je na sajmu turizma imala čast voditi štand Hrvatske turističke zajednice, upitali smo za komentar ove naslovnice:
- Oduševljena sam što se Nin polako penje na pozornicu, odnosno stiče turističku prepoznatljivost. To što je na naslovnici uglednog časopisa, predstavljajući tim i Hrvatsku, govori da je i u okvirima turističklih radnika koji predstavljaju Hrvatsku prihvaćen kulturološki i povijesni značaj Nina. Članak sam pročitala i vidjela da je naglasak na kulturološkim sadržajima. Tu je i naša Condura Croatica. Mislim da to potvrđuje da je Nin zauzeo svoje mjesto u predstavljanju njegovanja i zaštite naše kulturne baštine.
Ako mogu iskoristiti ovu prigodu i kazati da je reklama i prepoznatljivost iznimno bitna. Znate da je kod nas bila Playboyeva zečica Bridget Marquardt snimajući priloge na našim plažama. Mediji vole senzacije pa je po našoj usputnoj provjeri efekta toga nađeno da je Nin uz njene slike završio u 28 naših medija. Promocija je to Nina, plaža i ljekovitog blata, makar praćenje od strane medija, ciljalo na spektar, odnosno sasvim drugu svrhu.
Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno