Tri namirnice koje umiruju organizam i pomažu vam zaspati

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika asaric
Pomagači pri nesanici
Pixabay
Ilustracija

Dobre vijesti za sve loše spavače! Postoje namirnice koje mogu poboljšati kvalitetu našeg sna. Djeluju umirujuće na organizam i pomažu da napokon uhvatimo toliko važan i željen kvalitetan san. Ovo su tri namirnice koje je uvijek dobro imati u kuhinji! 

Kivi

Ako imate problema sa spavanjem, pojedite dva kivija sat vremena prije odlaska na spavanje. Do ovog su zaključka došli znanstvenici s Taipei Medical University na Tajvanu. Prema rezultatima studije, ispitanici koji su pojeli kivi prije odlaska na spavanje, zaspali su pet minuta ranije nego inače i spavali 40 minuta duže.

Orasi 

Neurolozi sa Sveučilišta San Antonio u Teksasu preporučuju onima koji loše spavaju da prije spavanja pojedu porciju oraha. Znanstvenici su otkrili kako orasi sadrže melatonin i da naše tijelo lako apsorbira melatonin sadržan u orahu. Melatonin je hormon koji podržava naš bioritam ritam, a orasi su najbolji način unosa u organizam. 

Trešnje

Crveni plodovi ne samo da su ukusnog okusa, već nam također mogu pomoći kod problema sa spavanjem. Trešnje se smatraju protuupalnim i prirodnim izvorom melatonina. Prema studijama, sadržaj melatonina u trešnjama je idealan za dnevni unos. Nema više prevrtanja i besanih noći!

 
Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno