Nitko ne zna čemu služi zadarska poslovnica, a računi i opomene iz Splita stižu u kovertama iz Osijeka

Slika korisnika valentinam
Kome se potrošači električne energije mogu obratiti za informacije?
HEP prijeti isključenjem brojila i ističe kako ne snose posljedice kada mi isključe struju, a ja sam prisiljen kopati po internetu, tražiti njihove brojeve, mailove da ispravim njihovu grešku jer informacija o kontaktu za korisnike nema nigdje na opomeni i računu. Tko je tu lud, pita se samo jedan od naših sugrađana koji posljednjih mjeseci trpe zbrku u poslovanju HEP-a
Zvonko KUCELIN
Računi Zadranima više ne stižu iz zadarske Elektre

 Zaredali su se pozivi u redakciju Zadarskog lista. Naši sugrađani redom se žale na poslovanje HEP- a. U prvom dijelu godine problem je bio što nikako nisu mogli na uobičajene načine HEP-u prijaviti stanje svojeg brojila električne energije zbog provedbe završne faze informatičkog razdvajanja opskrbne djelatnosti od djelatnosti distribucije električne energije u sklopu zakonski propisanog postupka, odnosno potpunog razdvajanja poslovnih procesa u odnosima s korisnicima u tvrtkama koja ih obavljaju - "HEP Operator distribucijskog sustava" (HEP ODS) i "HEP Elektra". Slijedom toga, došlo je i do promjena u procesu dostave očitanja stanja brojila, za čije je zaprimanje ovlašten jedino HEP ODS. No, osim očitanja brojila veliki problem je postao i taj što je grad Zadar potpao pod regionalni centar Split te za sve probleme i nesporazume treba kontaktirati HEP Split, dok ovaj zadarski ogranak, malo tko zna čemu više služi. Ljudi su zbunjeni i revoltirani jer ni sami ne znaju komu se obratiti u slučaju bilo kakvih problematičnih situacija. Takvu jednu nam je ispričao i jedan od brojnih naših čitatelja:

- Prošli tjedan dobio sam kovertu od HEP-a i vidio sam da je naslovljena na mene kao na vlasnika brojila potrošača električne energije u stanu i taj dopis je poslan u vidu opomene za posljednja dva računa u ukupnom iznosu od 489,00 kuna. Redovno plaćam sve račune, pa tako i ove, čim primim mirovinu. Imam originalne potvrde da su plaćeni u Pošti Zadar pa sam se začudio u čemu je nastao problem. Otišao sam u HEP u Zadru da bi mi službenica koju inače osobno poznajem, kazala kako oni nemaju više s tim ništa, da za evidenciju toga moram zvati HEP u Splitu. Ostao sam šokiran. Čemu služi više ova naša Elektra i njezini zaposlenici, ukoliko za sve moramo ići u Split ili pokušati komunicirati s njima putem potrošačkih telefona ili nama starijima puno teže putem e-mailova i sl. A tek kada sam pogledao tu pristiglu dokumentaciju! Koverta je poslana iz Osijeka od strane HEP-a, obavijest o "neplaćanju" unutar koverte je poslala HEP iz Splita, ja sam vlasnik brojila iz Zadra, a u HEP-u u Zadru dobijem odgovor da se moram obratiti HEP-u u Splitu da se utvrdi da sam platio ta dva "sporna" računa. Naravno, HEP prijeti isključenjem brojila i ističe kako ne snose posljedice kada mi isključe struju, a ja sam prisiljen kopati po internetu, tražiti njihove brojeve, mailove da ispravim njihovu grešku jer informacija o kontaktu za korisnike nema nigdje na opomeni i računu. Tko je tu lud, pita se samo jedan od naših sugrađana (podaci poznati redakciji) koji posljednjih mjeseci trpe zbrku u poslovanju HEP-a.

Ovaj sugrađanin je samo jedan u nizu koji posljednjih dana pohode našu redakciju pokušavajući ukazati na nemarnost i kako ističu "aljkavost" u poslovanju HEP-a.

- Oni su vjerojatno pokušali smanjiti obim poslovanja po pojedinim regionalnim centrima, iako smatram da Zadar nije baš sredina koju treba zanemariti s obzirom na ogroman broj potrošača, ali ako su tako organizirali, odnosno reorganizirali poslovanje da im regionalni centar bude u Splitu, onda ne vidim razloga zašto mi sva ova papirologija nije došla iz Splita i to sa svim potrebitim kontaktima i brojem telefona kojeg bi nazvao i onda uskladio stanje, odnosno moje obveze prema njima koje realno ne postoje. Sada ne znam što bi uradio, a oni prijete da će isključiti brojilo. Da zovem Osijek, Zagreb, Split, Zadar ili sve zajedno? Ovo sve skupa je maltretiranje potrošača koji plaćaju nemale iznose struje. Ne znam kako je ovakvo ponašanje dopustivo u 21. stoljeću, ovo je teška sramota, istaknuo je naš sugrađanin.

U međuvremenu smo pokušali telefonski stupiti u kontakt s direktorom Elektre Zadar, Tomislavom Dražićem te e-mailom sa službom za odnose s javnosti HEP-a u Zagrebu, no do zaključenja ovog broja njihov komentar i objašnjenje novog regionalnog ustroja HEP-a te opis poslova i dužnosti zadarske Elektre i njezinih zaposlenika, nismo uspjeli dobiti.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)

Komentari

Slika korisnika dusevicsime
Ovo je sramota što radi Elektra.Ja sam isto doživio kako je opisao u članku. Jeli teško napisati pravila i dati brojeve telefona kome se moramo obratiti.