ZADARSKU ŽUPANIJU TREBA BRENDIRATI KAO GASTRO DESTINACIJU Kroz naše proizvode možemo svijetu ispričati fantastične priče

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika isikiric
Povezivanje domaćih proizvođača i zadarskog turizma
Autor: 
Objeručke smo prihvatili županovu inicijativu koja cilja i teži još boljem plasmanu domaćih proizvoda županije u ugostiteljstvo, a putem koje ćemo graditi održivi gastro-proizvod i raditi još bolju promidžbu, rekla je direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija
Zvonko KUCELIN
Zadovoljni zadarski turisti najbolji su promotori destinacije

Turistička zajednica Zadarske županije niz godina provodi više marketinških projekata razvoja turizma posebnih interesa kako bi se postigao unificiran, pouzdan i cjelovit proizvod. I gastro priča dio je naše svake kampanje jer se radi o nezaobilaznom proizvodu kroz kojim naša destinacija može ispričati niz fantastičnih priča – od one paške, preko soli, peke, ulja, vina do činjenice da je naša kuhinja dio prepoznate mediteranske prehrane koju štiti čak i UNESCO. Stoga smo objeručke prihvatili županovu inicijativu koja cilja i teži još boljem plasmanu domaćih proizvoda županije u ugostiteljstvo, a putem koje ćemo graditi održivi gastro-proizvod i raditi još bolju promidžbu, rekla je direktorica Turističke zajednice Zadarske županije Mihaela Kadija.

Pozitivna reakcija

​Naime, 30. srpnja ove godine, župan Božidar Longin održao je redovni radni sastanak sa svim načelnicima i gradonačelnicima Zadarske županije, kako bi među ostalim, raspravljali i o pomoći poljoprivrednim proizvođačima, vinogradarima i vinarima te nastojanju da se Zadarska županija brendira kao gastronomska destinacija.
- Kako bi im pomogli, pokrenuli smo razgovore naših poljoprivrednih proizvođača s ugostiteljima, jer plasman lokalnih proizvoda u velikoj mjeri ovisi o njihovoj suradnji. Svaka kriza trebala bi proizvesti i neke nove prilike, a mi smatramo da je ovo idealna prilika da pokušamo brendirati našu županiju kao gastro destinaciju. Očekujemo od županijske Turističke zajednice da predvodi tu priču i već sada imamo dosta pozitivnih reakcija - rekao je tom prigodom župan Božidar Longin, dok direktorica Kadija objašnjava kako polazište projekta leži u tezi da Zadarska županija svojim autohtonom ishranom, tradicijom uzgoja, te resursima i potencijalom, može izrasti u ozbiljnu konkurenciju podižući razinu ponude i kvalitete usluge.

I vikendaši su važni

- Projekt je namijenjen razvoju punog potencijala lokalne eno-gastro ponude temeljene na tradicionalnim poljoprivrednim i maritimnim kulturama, te sukladnim proizvodima autohtonim za Zadarsku županiju. Takav projekt uključenim će subjektima pružiti umrežavanje raznih uzgajivača, proizvođača i pružatelja usluga, nova znanja s ciljem podizanja razine kvalitete i konkretnu promidžbu. Velika podrška i partneri, bez kojih ne bismo niti mogli kvalitetno graditi ovaj projekt, su nam županijski Odjel za poljoprivredu i Odjel za gospodarstvo i turizam. Ono što posebno veseli jest susretljivost i spremnost na suradnju i ugostitelja i proizvođača jer u konačnici bez toga ovaj projekt ne bi imao efekta, a niti smisla, zaključila je Kadija.
Na novinarsko pitanje kako komentira dosadašnji tijek špice turističke sezone s obzirom na to da se ona odvija u doista specifičnim uvjetima i okolnostima zbog pandemije izazvane koronavirusom, direktorica županijske Turističke zajednice to objašnjava i činjenicom da u županiji imamo značajan udio vikendaša jer smo tradicionalno poželjna destinacija i za taj oblik turizma i toga se ne smijemo sramiti, niti dopustiti da se to omalovažava.

Među najboljima u državi

Osvrćući se i komentirajući podatak kako je otok Vir turistički broj 1 i to na razini države ove sezone, direktorica Kadija smatra kako činjenica da ljudi toliko uživaju u našoj destinaciji da odluče tu imati i svoju drugu nekretninu je dobra, i ti ljudi su turisti, plaćaju turističku pristojbu i troše svoj novac u našoj destinaciji.
- No, u statistici se jasno vide te brojke, kao i one koje smo ostvarili u komercijalnom smještaju. I kod komercijalnih noćenja u srpnju smo na 65 posto odnosno, recimo dvije trećine lanjskog ostvarenja i u toj realizaciji prošlogodišnjih rezultata nam parira jedino Kvarner. Na razini cijele ove godine u komercijalnom smo dijelu i dalje najuspješniji, suprotno mnogim uvjerenjima da se ovdje radi o dominanto nekomercijalnom vikendaškom turizmu odnosno, na 52 posto smo prometa u odnosu na lani. Mogu tome nadodati i svježe podatke za prvih pet dana kolovoza gdje je i dalje naše ostvarenje prošlogodišnjih rezultata najbolje u primorskoj Hrvatskoj točnije, mi smo na 76 posto prošlogodišnjih noćenja, otkrila je Kadija.


"Mogu tome nadodati i svježe podatke za prvih pet dana kolovoza gdje je i dalje naše ostvarenje prošlogodišnjih rezultata najbolje u primorskoj Hrvatskoj točnije, mi smo na 76 posto prošlogodišnjih noćenja"

Mihaela KADIJA

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno