Devedeset posto sukoba može se otkloniti ispravnom komunikacijom

Poruka greške

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls u _taxonomy_menu_trails_menu_breadcrumb_alter() (linija 436 od /opt/nginx-1.17.9/htdocs/zadarskilist.hr/sites/all/modules/taxonomy_menu_trails/taxonomy_menu_trails.inc).
Slika korisnika admin
Seminar je održao predavač Orhan Lujinović, a bio je namijenjen poduzetnicima u fazi rasta i razvoja

"Rješavanje problema i konflikata" naziv je seminara koji jučer održan u Razvojnoj agenciji Zadarske županije. Seminar je održao predavač Orhan Lujinović, a bio je namijenjen poduzetnicima u fazi rasta i razvoja, a na njemu su bile obrađene teme; jasna i efikasna komunikacija, asertivnost i rješavanje konflikata.

Nakon uspješno usvojenog treninga, polaznici su stekli interpersonalne vještine kojima mogu prepoznati uzroke i pozadinu konflikata, znati kako uspješno utjecati u njihovom rješavanju, vješto upravljati njima u svakodnevnim situacijama, razmišljati „izvan kutije" i otkrivati alternativna rješenja problema te utjecati na druge u cilju pridobivanja drugih za svoje ideje.

- Sukob u poslovnom okruženju je neizbježan, jer je iluzorno očekivati da vam u poslovnom svijetu svi povlađuju. Međutim, sukob ima pozitivnu komponentu jer strane u njemu dobivaju priliku da iskažu svoja mišljenje i stavove. On potiče na nove načine razmišljanja, promjene. Za njega kažemo da je kao stres, u malim količinama dobar i poželjan, a u velikim nepoželjan, rekao je Lujinović te dodao:

- Devedeset posto problema koji uzrokuju sukobe mogu se eliminirati ispravnom komunikacijom. Ima više načina na koji možemo rješavati konfliktne situacije. Za početak možemo napraviti distancu između nečega što se zove okidač sukoba i samog uzroka sukoba. Okidači sukoba su one riječi zbog kojih, kolokvijalno rečeno, puknemo. Suština nije u rješavanju okidača nego u uzrocima. Drugi načini rješavanja sukoba su pregovaranje, medijacija kada neka treća strana ponudi rješavanje. Sukobi često nastaju zbog nejasnoće komuniciranja, kada dvije strane nemaju isti nivo informacija pa polaze iz drugačijih stajališta. Također, treba se asertivno ponašati. U situaciji kada se ne slažete s drugom osobom ne treba joj povlađivati pa progutati knedle ili krenuti u napad. Asertivna komunikacija je treći put, znati što želite i to iznijeti na način da ne ugrožavate interese druge osobe. Neverbalna komunikacija je, također, važna jer ona daje značaj našim riječima.

Internetom do konkurentnosti

Tijekom jučerašnjeg predavanja polaznicima je predstavljen projekt "E - poslovanje Poboljšanje poslovne  konkurentnosti putem elektroničkog poslovanja".

- Riječ je o projektu Ministarstva gospodarstva u  čijem provođenju sudjeluje i ZADRA. Cilj projekta je  poduzetnicima pokazati na koje sve načine mogu  koristiti internet da bi poboljšali svoje poslovanje,  rekla je stručna savjetnica za malo i srednje poduzetništvo Matilda Kardum.

Kategorija: 
Ocjena: 
Nije još ocijenjeno