Petak, 26. travnja 2024

Weather icon

Vrijeme danas

13 C°

Za proširenje škole na Ploči 2,5 milijuna kuna

08.11.2018. 14:31
Za proširenje škole na Ploči 2,5 milijuna kuna


Grad Zadar raspisao je javni natječaj za proširenje Područne osnovne škole na Ploči.
Nakon dugogodišnjih najava do kraja godine trebali bi početi radovi na proširenju škole na Ploči, koja će umjesto sadašnje tri u konačnici imati pet učionica.
Procjenjena vrijednost radova je oko 2,5 milijuna kuna, a rok za izvršetak radova je 250 kalendarskih dana od dana uvođenja u posao.
Izvođači će raditi prema projektu arhitekta Mladena Nižića iz projektnog ureda Atrij koji je isprojektirao kako će škola u prizemlju imati jednu učionicu, dok će na katu imati četiri.
Inače, škola na Ploči je područna škola Osnovne škole Krune Krstića te ima 54 učenika od prvog do četvrtog razreda koji žive na Ploči i Dračevcu. Dugi niz godina radila je u jednoj smjeni, ali se, povećanje broja stanovnika u tim zadarskim kvartovima, pojavila potreba za radom u dvije smjene. Inače, u ovu područnu školu idu djeca od prvog do četvrtog radzreda, nakon čega idu u matičnu školu Krune Krstića. Nadogradnjom novih prostorija otvara se mogućnost da učenici nastave školovanje u kvartu do kraja osnovne škole.
– Prije osam godina preuredili smo školu te smo pregrađivanjem jedne učionice dobili ukupno tri učionice. Međutim, to nam je sada malo. Naime, Dračevac konstantno broji porast stanovništva te se pojavila potreba za proširenjem škole. Sada ćemo imati ukupno pet učionica u koje će se moći smjestiti preko 100 djece te ćemo biti mirni nekoliko godina. Osim toga, ostvarili smo uvjete da škola opet radi u jednoj smjeni, rekla nam je Jasmina Matešić, ravnateljica OŠ Krune Krstića.
Istaknula je kako su i ona i roditelji jako sretni i zadovoljni činjenicom da radovi kreću te kako će ovo biti veliko olakšanje roditeljima. Pojasnila je kako će djeca za vrijeme izvođenja radova pohađati nastavu u župnom dvoru crkve sv. Petra na Ploči. Rok za dovršetak radova je, kao što smo naveli, 250 dana, prema čemu bi djeca mogla sljedeću školsku godinu započeti u obnovljenoj školi.