Studenac preuzima Sonik

Slika korisnika martinazd
Zadarski trgovački lanac s 500 zaposlenih dobio novog vlasnika
Vjerujemo da ova poslovna transakcija predstavlja velik i važan korak u razvoju naše kompanije, kazao je Nikola Sorić
Marin GOSPIĆ
Sonik ima 80 trgovina na zadarskom području

Studenac, glavni maloprodajni trgovački lanac na Jadranskoj obali i jedan od vodećih u Hrvatskoj postigao je dogovor o strateškom partnerstvu sa Sonikom, zadarskim trgovačkim lancem koji posluje u 88 prodavaonica te ima 500 zaposlenika. Nakon odobrenja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN-a) i ispunjavanja svih uvjeta dogovorenih između stranaka, Studenac će steći 100 posto udjela Sonika.

Govoreći o preuzimanju Sonika, Michal Senczuk, predsjednik Uprave Studenca, izjavio je kako je ova poslovna odluka od iznimne strateške važnosti jer će dodatno ojačati pozicioniranje Studenca na Jadranu kao tržišnog lidera u maloprodaji.

- Studenac i Sonik su oboje vrlo dobro upoznati s potrebama kupaca što će nas u budućnosti približiti lokalnoj zajednici i pomoći da još brže odgovorimo na njihove zahtjeve, kazao je Senczuk, dok je Nikola Sorić, osnivač Sonika, rekao kako vjeruju da ova poslovna transakcija predstavlja velik i važan korak u razvoju njihove kompanije.

- Pridruživanje Studenac grupi omogućit će nam uzajamni razvoj i sinergijski efekt koji će nam dati priliku za povećanje tržišnog udjela unutar regije, istaknuo je Sorić.

Inače, vlasnik Studenca je u lipnju prošle godine postao poljski fond iz grupacije Enterprise Investors, a tom akvizicijom u Hrvatsku su ukupno uložili 160 milijuna eura najavivši da tu neće stati. Naime, tri mjeseca prije toga su preuzeli Pan-Pek, da bi ubrzo nakon Studenca ta tvrtka preuzela Istarske supermarkete. Pokazali su interes i za ulaganje u Čakovečke mlinove, tvrtku koja je javno iskazala interes za pronalaskom strateškog partnera, ali do tog ulaganja ipak nije došlo.

Michał Kędzia, jedan od partnera Enterprise Investors zadužen i za hrvatsko tržište, najavio je kako u Adria regiji (dio koje je Hrvatska) nastavljaju tražiti nove projekte za nedugo prije osnovani fond od 500 milijuna eura. Tržište maloprodaje u Hrvatskoj, u više su navrata isticali u poljskoj kompaniji, zadnjih godina doživjelo je zdravi rast zasnovan na porastu kupovne moći te značajnom povećanju broja turista.

Kategorija: 
Ocjena: 
Prosječno: 5 (1 glasova)